Gemini Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvorfor ikke sørge for at fx Min Side mm. er på plass før man brått stenger en nettjeneste i x antall timer, og så lanserer den nye siden med et kaos-oppsett, uten "logg på" og "logg av" logisk plassert osv.? Uten en "Svar til meg"-tjeneste, og med et rotete tråd-oppsett. I andre fora der man har et tilsvarende oppsett, så har man i det minste mulighet til å velge mellom trådet og et par andre typer layout. *skuffet* 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Skriv det på Webmasterforum så de får det med seg! Jeg er forøvrig helt enig med deg. 0 Siter
Gjest er bare karrieren det som teller? Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Samme her - finner ikke fram nå. Hvor finner jeg "svar til meg" f.eks.? Måtte logge meg på via et svar, siden jeg ikke finner logg på her nå. Men - får vel trening etterhvert? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 enig, savner svar til meg, men det kommer vel med tiden 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Skriv det på Webmasterforum så de får det med seg! Jeg er forøvrig helt enig med deg. Done! 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Done! Flott. Gud, jeg savner svar til meg og markerte leste innlegg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.