Gå til innhold

Å logge inn...

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra
Skrevet

jippi... brukernavnet kan fortsatt benyttes. Man trenger ikke bruke epost adressen.

Skrevet

Det fant jeg ut også til slutt, og godt var det, for mailadressen jeg brukte for ca 10 år siden for å registrere meg med her har lenge vært inaktiv, for å si det sånn. Ikke husker jeg hva den var heller...

Skrevet

Det fant jeg ut også til slutt, og godt var det, for mailadressen jeg brukte for ca 10 år siden for å registrere meg med her har lenge vært inaktiv, for å si det sånn. Ikke husker jeg hva den var heller...

Ja takk og lov... begynte også å gruble "hvilken epost-adresse var det jeg hadde den gangen da tro?" *hehe*

Gjest Elextra
Skrevet

Skulle sprre hvordan man logget inn, men ble jo logget inn da jeg tastet for å poste.

Men hvor/hvordan sjekke svar, vet du det?

Eh, om du svarer på dette finner jeg vel aldri svaret...

Skrevet

Skulle sprre hvordan man logget inn, men ble jo logget inn da jeg tastet for å poste.

Jeg har fått ny og uvant kontorstol for to timer siden, og når Dol er så annerledes også, føler jeg meg helt bortreist.

:o

Er det bare meg, eller er det surr med 'forrige' og 'neste' innlegg?

Skrevet

Nå har det visst dukket opp en [svar til meg] på linjen mellom trådlisten og feltet vi skriver/leser det enkelte innlegget i.

Gjest Elextra
Skrevet

Nå har det visst dukket opp en [svar til meg] på linjen mellom trådlisten og feltet vi skriver/leser det enkelte innlegget i.

Har sett det :-).

Har ikke helt vent meg til den nye look'en, men regner med jeg vender meg til den. Husker jeg ikke syntes noe særlig om forrige omlegningen heller...

Gjest Elextra
Skrevet

Har sett det :-).

Har ikke helt vent meg til den nye look'en, men regner med jeg vender meg til den. Husker jeg ikke syntes noe særlig om forrige omlegningen heller...

Urk, vennligst overse skrivefeil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...