Gå til innhold

Hvor er alle dolere?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå håper jeg webmasterne forandrer ting med det samme. Dette er bare tragisk. Håper det blir bedre strax. Jeg tar hvertfall en dol ferie nå. Hverfall til jeg ser det har blitt bedre igjen. Takk for meg så lenge!

Skrevet

Hva er det som er så fryktelig galt da?

At de har satt feltene over hverandre i stedet for ved siden av hverandre? Eller at du ikke har "svar til meg" enda? Den kommer jo sikkert. Eller er det bare det at det ser ut som om noen har spydd påske her?

Syns det gikk meget så greit med tilvenninga jeg da, og liker det bedre allerede. Men må selvsagt ha svar til meg og sånn da.

Gjest Tacomix
Skrevet

At de har satt feltene over hverandre i stedet for ved siden av hverandre? Eller at du ikke har "svar til meg" enda? Den kommer jo sikkert. Eller er det bare det at det ser ut som om noen har spydd påske her?

Syns det gikk meget så greit med tilvenninga jeg da, og liker det bedre allerede. Men må selvsagt ha svar til meg og sånn da.

Jeg synes det er bra det de har gjort ang. her vi skriver. Med at vi har innleggene ovenfor og at vi skriver nedenfor. Det er det eneste jeg synes er bra. Jeg skrev nå at jeg kommer tilbake til det har blitt bedre. Det vil si, når svar til meg kommer tilbake, hvertfall 50 nyeste innlegg. Ikke bare 25 og min side. Det er vel det jeg vil ha nå strax.

Ellers var søkersiden bedre. Noe var bra, men absolutt ikke det beste jeg har sett. Det gamle var nesten bedre. Men vi blir sikkert vandt med dette også når alt er på plass. Men til alt er på plass så tar jeg ferie.

Gjest melmøll
Skrevet

Ja. Og så må de merke leste innlegg! Jeg leser de samme omigjen og omigjen. *forvirret*

Skrevet

Ja. Og så må de merke leste innlegg! Jeg leser de samme omigjen og omigjen. *forvirret*

merkede meldinger er fikset nå:) hehe

det går jo i riktig retning...

mener de bør bytte ut 25 siste med de gode gamle 100 også:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Helt enig! Jeg blir også forvirret over det der. Vi får ikke med oss hva vi har lest og ikke utenom å nesten ha skrevet det ned.

Skrevet

Det var fint å ha mer plass å skrive på, men jeg syns det er veldig vanskelig å se hvilke innlegg som hører under hverandre.

Dessuten må man kunne folange større spalteplass for selve trådlisten? Uten scrollehjul på musa hadde det blitt et ork dette her - dvs det er et ork med også.

Skrevet

Det har jo blitt forandra på nå da, det viser jo at de tar hensyn til brukerne.

Synes det blir for teit å bare klage på alt.

Gjest Tacomix
Skrevet

merkede meldinger er fikset nå:) hehe

det går jo i riktig retning...

mener de bør bytte ut 25 siste med de gode gamle 100 også:)

Ja, det synes jeg også. Kom tilbake med de nyeste 100. Min side og svar til meg tråden. Det må bare komme nå. Ellers blir det umulig å følge med.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det var fint å ha mer plass å skrive på, men jeg syns det er veldig vanskelig å se hvilke innlegg som hører under hverandre.

Dessuten må man kunne folange større spalteplass for selve trådlisten? Uten scrollehjul på musa hadde det blitt et ork dette her - dvs det er et ork med også.

Ja, det er slitsomt. Jeg har bare mus på min bærbare jeg, så jeg blir fort sliten av dette nye systemet. Men det blir sikkert bedre om noen dager håper jeg. Tar hvertfall ferie til svar til meg tråden har kommet tilbake.

Gjest melmøll
Skrevet

Det har jo blitt forandra på nå da, det viser jo at de tar hensyn til brukerne.

Synes det blir for teit å bare klage på alt.

Ja enig i at det er dumt å klage på alt. I mitt innlegg i Webmaster har jeg gitt både positiv og negativ tilbakemelding. Hva var forandret sa du? Ser ikke at leste innlegg er merket?

Skrevet

Ja enig i at det er dumt å klage på alt. I mitt innlegg i Webmaster har jeg gitt både positiv og negativ tilbakemelding. Hva var forandret sa du? Ser ikke at leste innlegg er merket?

De har forskjellige farge på leste og uleste innlegg, sånn at du vet hva du har lest

Gjest melmøll
Skrevet

De har forskjellige farge på leste og uleste innlegg, sånn at du vet hva du har lest

jepp, der kom det hit også. Knall

Gjest gørli
Skrevet

ENIG! Større spalteplass til trådlisten er et MUST!

Skrevet

jeg har ikke forskjellig farge på min...? :(

Skrevet

jeg har ikke forskjellig farge på min...? :(

jo nå fikk jeg det..

Skrevet

jo nå fikk jeg det..

Så bra, var litt uoversiktlig uten

Skrevet

Så bra, var litt uoversiktlig uten

huff ja..

Skrevet

Du er frustrert? Jeg hadde meg et par timer pause. Det er et råd til deg også ja :) Det er forferdelig når ikke alt er som vi er vant med. Men jeg ser at merking av lest innlegg er ordnet, så da håper jeg resten er på plass også snart. *de jobber vel på spreng i natt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...