Gå til innhold

Hvor er alle dolere?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Det var fint å ha mer plass å skrive på, men jeg syns det er veldig vanskelig å se hvilke innlegg som hører under hverandre.

Dessuten må man kunne folange større spalteplass for selve trådlisten? Uten scrollehjul på musa hadde det blitt et ork dette her - dvs det er et ork med også.

Enig! Det er det som irriterer meg aller mest. "Svar-til-meg" savnes også, men det kommer nok :-)

Skrevet

Enig! Det er det som irriterer meg aller mest. "Svar-til-meg" savnes også, men det kommer nok :-)

Og hvem sine svar er det du savner mest?;)*knis*

Gjest trultemor26
Skrevet

Hva er det som er så fryktelig galt da?

At de har satt feltene over hverandre i stedet for ved siden av hverandre? Eller at du ikke har "svar til meg" enda? Den kommer jo sikkert. Eller er det bare det at det ser ut som om noen har spydd påske her?

Syns det gikk meget så greit med tilvenninga jeg da, og liker det bedre allerede. Men må selvsagt ha svar til meg og sånn da.

Jeg liker det bedre jeg også, men trådlisten er aaaaaalt for smal!

Gjest togli
Skrevet

Og hvem sine svar er det du savner mest?;)*knis*

Tja, si det.... Jeg lider valgets kvaler ;-)

Nå er det kanskje slutt på å få andres svar-til-meg? Nesten så jeg mistenker at det er en av grunnene til "oppussingen" her. Føler meg nesten skyldig :-(((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...