Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVA ER DETTE? Er det 1.april i dag?

*hulk* Dette ble rent for mye for meg. Helt forferdelig!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg hater alt som er nytt!!! Dette er jo helt forferdelig. Hva var galt med gamle DOL?

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg ble skikkelig stressa når jeg prøvde å logge inn tidligere i dag, men fikk beskjed om at siden ble oppdatert. Jeg tenkte bare hjelp! Liker ikke forandringer jeg :-) Iallefall ikke når ting fungerer godt fra før. Ikkeno poeng i å forandre hvis man ikke forbedrer, synes jeg.

Men de er vel ikke helt ferdig enda? Jeg synes at hvis de bare tok bort den fæle gulfargen, og tok med alle praktiske funksjoner som var her tidligere så skal det vel fungere? Eller hva synes du?

laguna1365380434
Skrevet

Hm..Vet ikke helt hva jeg synes enda..Uvant! Men du..Ha meg tilgitt, for jeg svarer egentlig i tråden din for å få meg logget inn..Fant ikke noen innloggingsmulighet på forsiden.

Finnes ikke det lenger, eller er det jeg som er blind?

Litt dumt å måtte svare for å logge på!

:-)

Skrevet

Jeg ble skikkelig stressa når jeg prøvde å logge inn tidligere i dag, men fikk beskjed om at siden ble oppdatert. Jeg tenkte bare hjelp! Liker ikke forandringer jeg :-) Iallefall ikke når ting fungerer godt fra før. Ikkeno poeng i å forandre hvis man ikke forbedrer, synes jeg.

Men de er vel ikke helt ferdig enda? Jeg synes at hvis de bare tok bort den fæle gulfargen, og tok med alle praktiske funksjoner som var her tidligere så skal det vel fungere? Eller hva synes du?

Syns det er vanskelig å se trappetrinnene i trådene også.

Hvor har det blitt bedre hen? Hvor?

Skrevet

Hm..Vet ikke helt hva jeg synes enda..Uvant! Men du..Ha meg tilgitt, for jeg svarer egentlig i tråden din for å få meg logget inn..Fant ikke noen innloggingsmulighet på forsiden.

Finnes ikke det lenger, eller er det jeg som er blind?

Litt dumt å måtte svare for å logge på!

:-)

Jeg fikk da logget inn, men husker ikke hvor.

Det er for øvrig greit at du er dønn ærlig ;-) Om du ikke skulle logge deg inn ville du jo aldri i verden ha funnet på å svare meg :-)

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg hater alt som er nytt!!! Dette er jo helt forferdelig. Hva var galt med gamle DOL?

Det var vel ikke noe galt med gamle dol? Det er gjerne sånn at når man har levd med det samme en stund, så skal det gjøres forandringer, om det måtte være til det bedre eller ikke er underordnet. Det viktigste er at noe er "nytt og spennende" Vi som syntes det gamle var bedre blir sett på som treige og lite tilpassningsdyktige. Nå snakker jeg sånn generelt, sånt opplver man på alle områder. Jeg synes den nye designen er pen, men lite funksjonell. Hva er viktigst? Prøve å se positivt på det, de er jo ikke ferdige enda, men sånn det er nå er det lite brukervennlig.

Skrevet

Eg likar heller ikkje nye dol:-(

Skrevet

Wow, her har det skjedd ting:-) Deilig å kunne lese hele innlegget uten å måtte scrolle og holde på, men jeg sliter litt med å finne fram!

Det går seg nok til, skal du se. Om et par uker skal du se at tårene har tørket;-)

Skrevet

Helt enig, jeg begriper ikke hva som skal være bra med dette. Bruker ikke mus, men touch pad på PCen, og scroller med pilene opp og ned. Likevel har jeg nå vondt i pekefingeren etter få minutter her inne, og måtte ta en lang pause før i kveld, siden øynene begynte å gjøre vondt de få minuttene jeg satt her.

Det blir streik fra meg.. :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...