Gå til innhold

Litt humor

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Litt humor i all elendigheten. Det er en hyllest til dol. Det står litt i stil nå:-)

ylvali1365381015
Skrevet

Huff, håper ikke dette var psykisk utviklede mennesker eller noe, det kunne se slik ut på en av dem særlig...

Ikke morro å le på bekostning av andre om de ikke selv skjønner hva de utsetter seg for...

Mista nikket
Skrevet

Huff, håper ikke dette var psykisk utviklede mennesker eller noe, det kunne se slik ut på en av dem særlig...

Ikke morro å le på bekostning av andre om de ikke selv skjønner hva de utsetter seg for...

De er de som ble utstemt av den amerikanske idol

ylvali1365381015
Skrevet

De er de som ble utstemt av den amerikanske idol

? ;-D

Ja, da burde de tåle oppmerksonheten iallefall.

Jøje meg...

Gjest Rrose
Skrevet

Jeg syns ikke dette var noe morsomt jeg...

Han ene hadde down syndrom det er jeg helt sikker på og for en glede i fremføringen! Da får jeg vond smak i munnen av at dette er noe publikum sitter og ler av..

Men jeg har aldri hatt sans for idol heller jeg da!

Liker ikke drit ut tv!

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg syns ikke dette var noe morsomt jeg...

Han ene hadde down syndrom det er jeg helt sikker på og for en glede i fremføringen! Da får jeg vond smak i munnen av at dette er noe publikum sitter og ler av..

Men jeg har aldri hatt sans for idol heller jeg da!

Liker ikke drit ut tv!

Nei, jeg er egentlig helt enig med deg. Orket ikke se ferdig, dette virket på meg som mennesker som ikke har de samme forutsetninger til vurderingsevne som andre- noen lettere retarderte.

Det er smakløst å bruke folk som underholdning på denne måten.

Gjest Rrose
Skrevet

Nei, jeg er egentlig helt enig med deg. Orket ikke se ferdig, dette virket på meg som mennesker som ikke har de samme forutsetninger til vurderingsevne som andre- noen lettere retarderte.

Det er smakløst å bruke folk som underholdning på denne måten.

Det er en fattigdom ..og nå har jeg drukket litt vin..men det å glede seg over begeistring istenden for å le...og dessuten ja..jeg så mye talent også jeg da...bare at settingen og gjennomføringen var lagt opp til at her skal vi le...Dette er noe som gjør meg litt trist...

ylvali1365381015
Skrevet

Det er en fattigdom ..og nå har jeg drukket litt vin..men det å glede seg over begeistring istenden for å le...og dessuten ja..jeg så mye talent også jeg da...bare at settingen og gjennomføringen var lagt opp til at her skal vi le...Dette er noe som gjør meg litt trist...

"Velkommen hjem!" Er det som om du sier... Deilig å føle at man deler virkelighet med noen! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...