nøffgakkmøbææ Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 jeg skal kjøpe gave til kjæresten min, og han kommer ikke med noen gaveliste:=(((((( han har allerede fått alt han ønsker seg av teknisk til jul og sånn i år og årene før: fancy digital fotokamera, ipod, x-box(begge utgavene.......)alle mulige dvd serier han vil ha og festivalpass. og foreløpig fungerer alle disse tingene, så....... han liker ikke klokker, og synes musikk, parfyme og sånn i gave er teit. det vil han kjøpe selv. jeg er desperat......!!var inne på tanken på å kjøpe en reise siden vi likevel skal ta ferie om ikke altfor lenge, men det nedstemmes siden vi nok må utsette ferien en stund. jeg har en tendens til å kjøpe litt for dyre gaver ifht mitt budsjett, så jeg er ute etter noe i 1500 kr klassen +/- . selv blir jeg jo alltid glad av alle pakker som kommer fra gullsmeden!!!!!! hva er det med mannfolk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.