Gå til innhold

bursdagsgave gutt 27 år - hjeeeeelp!!!!!!

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ
Skrevet

jeg skal kjøpe gave til kjæresten min, og han kommer ikke med noen gaveliste:=((((((

han har allerede fått alt han ønsker seg av teknisk til jul og sånn i år og årene før: fancy digital fotokamera, ipod, x-box(begge utgavene.......)alle mulige dvd serier han vil ha og festivalpass.

og foreløpig fungerer alle disse tingene, så.......

han liker ikke klokker, og synes musikk, parfyme og sånn i gave er teit. det vil han kjøpe selv.

jeg er desperat......!!var inne på tanken på å kjøpe en reise siden vi likevel skal ta ferie om ikke altfor lenge, men det nedstemmes siden vi nok må utsette ferien en stund.

jeg har en tendens til å kjøpe litt for dyre gaver ifht mitt budsjett, så jeg er ute etter noe i 1500 kr klassen +/- .

selv blir jeg jo alltid glad av alle pakker som kommer fra gullsmeden!!!!!! hva er det med mannfolk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...