Gjest Slutter å dolle tror jeg.. Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Liker ikke de nye sidene i det hele tatt. Gamle Dol var jo så mye mer oversiktlig enn andre stederjeg har vært innom, men nå kan jeg jo bruke andre forum i stedet. Finnes ikke oversiktlig? 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Det blir det blir, er ikke ferdig enda ) 0 Siter
Gjest Helledussen Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Tja, denne siden likte ikke jeg heller. Finner ikke oversikten liksom....sukk.... Tror jeg melder meg ut! Hvor er linken til "se svar"? var jo så greit å få alle svar på en side.....nåer siden altfor lite oversiktlig. nei, dere som har laget denne siden - dette var ikke holdbart! 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Det blir det blir, er ikke ferdig enda ) Er du webbis, eller? ;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Er du webbis, eller? ;-) Hehe, nei jeg prøver bare å roe ned skuffa dolere, vil ikke miste noen skjønner du ;o) 0 Siter
Jeannie Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hehe, nei jeg prøver bare å roe ned skuffa dolere, vil ikke miste noen skjønner du ;o) Det er bra ikke alle er like negative, begynner å bli litt lei av alle syteinnleggene 0 Siter
cecily Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hehe, nei jeg prøver bare å roe ned skuffa dolere, vil ikke miste noen skjønner du ;o) Jeg er vel for innbarka hekta til å la være å dole, men gosj så stygge sider. Ser skikkelig gammeldags ut og det er litt slitsomt egentlig. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er vel for innbarka hekta til å la være å dole, men gosj så stygge sider. Ser skikkelig gammeldags ut og det er litt slitsomt egentlig. Gammeldags blir moderne igjen vet du ;o) Jeg synes ikke det er så verst jeg, bare de får på plass "svar til meg" nå så. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dette var en utroooolig dårlig løsning! Mye mer uoversiktelig. Har doktoronline noen forklaring på dette? Jeg mister faktisk lysten på å fortsette her. Håper det bare er en midlertidig layout, dette her.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.