Gå til innhold

Er dette en spøk..?

Gjest Slutter å dolle tror jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest Slutter å dolle tror jeg..
Skrevet

Liker ikke de nye sidene i det hele tatt. Gamle Dol var jo så mye mer oversiktlig enn andre stederjeg har vært innom, men nå kan jeg jo bruke andre forum i stedet. Finnes ikke oversiktlig?

Gjest Helledussen
Skrevet

Tja, denne siden likte ikke jeg heller. Finner ikke oversikten liksom....sukk....

Tror jeg melder meg ut!

Hvor er linken til "se svar"? var jo så greit å få alle svar på en side.....nåer siden altfor lite oversiktlig.

nei, dere som har laget denne siden - dette var ikke holdbart!

Skrevet

Det blir det blir, er ikke ferdig enda :o)

Er du webbis, eller? ;-)

Skrevet

Er du webbis, eller? ;-)

Hehe, nei jeg prøver bare å roe ned skuffa dolere, vil ikke miste noen skjønner du ;o)

Skrevet

Hehe, nei jeg prøver bare å roe ned skuffa dolere, vil ikke miste noen skjønner du ;o)

Det er bra ikke alle er like negative, begynner å bli litt lei av alle syteinnleggene

Skrevet

Jeg er vel for innbarka hekta til å la være å dole, men gosj så stygge sider. Ser skikkelig gammeldags ut og det er litt slitsomt egentlig.

Skrevet

Jeg er vel for innbarka hekta til å la være å dole, men gosj så stygge sider. Ser skikkelig gammeldags ut og det er litt slitsomt egentlig.

Gammeldags blir moderne igjen vet du ;o)

Jeg synes ikke det er så verst jeg, bare de får på plass "svar til meg" nå så.

hjertebarnet
Skrevet

Dette var en utroooolig dårlig løsning!

Mye mer uoversiktelig.

Har doktoronline noen forklaring på dette?

Jeg mister faktisk lysten på å fortsette her. Håper det bare er en midlertidig layout, dette her....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...