Gjest melmøll Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Det værste er kanskje ikke fargen, men det at den er skravert gjør at øynene ikke klarer å slappe av. Har aldri hatt problemer med synes, men nå tror jeg ikke jeg orker å sitte her mer. Kommer tilbake i morgen og sjekker om dem har fjerna den. 0 Siter
fnutt Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvordan logger man ut????? Kanskje du må bruke "svenske knappen" ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Hvordan logger man ut????? i menyen til venstre:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 i menyen til venstre:) Hos meg er det ikke noen knapp eller noe som helst for å logge ut i menyen til venstre. Er det virkelig bare jeg som er blind, eller? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hos meg er det ikke noen knapp eller noe som helst for å logge ut i menyen til venstre. Er det virkelig bare jeg som er blind, eller? Under personlig, står det registrer deg, og rett under logg ut. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hos meg er det ikke noen knapp eller noe som helst for å logge ut i menyen til venstre. Er det virkelig bare jeg som er blind, eller? Altså på venstre side for dette feltet du nå leser i . 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Under personlig, står det registrer deg, og rett under logg ut. Jeg kan sverge på at den ikke var der da jeg spurte, men nå ser jeg den jo... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.