Gå til innhold

Skal vi streike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

DOL lever av annonsene sine, som lever av brukere som trykker på dem. Så hva gjør DOL uten brukere?

Jeg foreslår at alle vi som er uenig i det nye oppsettet tar en ukes pause fra DOL, så får vi se om webbisene tar til vettet her.

Hva er poenget med forandring kun for forandringens skyld?? Det må være mulig å følge fjellvettreglene om å snu i tide. For min del lurer jeg nesten på om jeg like gjerne skal grave meg ned.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg synes vi skal vente til de er helt ferdige. :)

Skrevet

Pleier du å gå til streik med en gang lønnsforhandlingene begynner? ;o)

Skrevet

Pleier du å gå til streik med en gang lønnsforhandlingene begynner? ;o)

Man pleier ikke å la lønna hoppe opp og ned ettersom forhandlingene pågår heller vel? :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173906179' post='3573059]

Om det enda gjenstår store endringer, hvorfor har de lagt ut et uferdig produkt..? Tviler på at farge, antall tråder, osv blir endret på. Og det verste av alt er jo den horisontale delingen, som webbis er så stolt av. Sukk.. :-(

Skrevet

Man pleier ikke å la lønna hoppe opp og ned ettersom forhandlingene pågår heller vel? :-)

Her er det ingenting som hopper opp og ned, di er bare ikke ferdige:o)

Skrevet

Her er det ingenting som hopper opp og ned, di er bare ikke ferdige:o)

Da burde de ventet til de var helt ferdige.

Skrevet

Da burde de ventet til de var helt ferdige.

Di ville legge det ut for å høre våre meninger og så rette/endre derfra. Det synes jeg er veldig greit for da får vi jo lov til å være med å bestemme litt.

Skrevet

jeg synes det har bedret seg veldig de siste timene, er selvfølgelig ikke helt fornøyd , det er endel ting igjen som jeg savner, men de har sagt ifra i et innlegg om at endringer kommer fortløpende...

Skrevet

Om det enda gjenstår store endringer, hvorfor har de lagt ut et uferdig produkt..? Tviler på at farge, antall tråder, osv blir endret på. Og det verste av alt er jo den horisontale delingen, som webbis er så stolt av. Sukk.. :-(

Synes vi burde de de litt tid , man kan ikke gjøre seg ferdig med alle forandringer og ha alle funksjoner /tjenester tilgjengelig uten at det skaper litt problemer på veien. Det er bare første dag, tror dere ikke at de tar til seg alle de kommentærer som vi sender? Det finnes jo nesten ingen vanlige innlegg lengre, bare klaging. Synes vi burde vente litt og se om noe forandret seg eller sjefene her tar til seg våre kommentærer.. hvis det blir slik at mesteparten er fortsatt misfornøyd, da får vi takke for oss.

Angelica :o)
Skrevet

Huff..

Jeg savner min gamle, kjære dol!

*Gråte*

Skrevet

Vi får vel satse på at de tar kommentarene og forslagene til etterretning - og forhåpentligvis gjør noen endringer etterhvert? Jeg synes f.eks nå etter en stund at det er ganske deilig å kunne se hele trådnavnet, pluss at jeg synes det er fint å se innlegget under tråden og ikke ved siden av. Men: er enig i at det er plass til for få innlegg og at det blir mye scrolling.

Gjest annlovinda
Skrevet

Synes allerede det er blitt bedre jeg.

Synes ikke fargen er så skarp lenger heller, mye bedre for mine øyne nå. Eller så har jeg allerede vent meg til det?

Savner så klart svar til meg, men regner med at det er rett rundt hjørnet.

Nei, synes iallefall vi kan vente til alt er ferdig. Tipper de fleste blir fornøyd etter hvert.

ylvali1365381015
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173906179' post='3573059]

I'm with you!

Ser nesten ut som om gamle travere masjerer ut i flokk her...

Synes vi alle skal ta felles beslutning på fremtidig tilholdssted! ;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Greier vi en hel uke uten DOL da?

Jeg savner gamle dol noe helt forferdelig.

Kommer de til å høre på oss, eller durer de bare på tror du?

Skrevet

Jeg får lyst til å banne høyt og er skikkelig fortvila over dette nye makkverket. Tror nok ikke jeg blir noen flittig doler hvis dette får stå.

Skrevet

Har bestemt meg for å gi DOL noen dager for å se om det blir endringer til det bedre.

Men jeg stikker av og tar en DOL pause fordi dette er bare tragiskt.

Skrevet

Jeg kommer i alle fall til å holde meg unna til alle disse lovede endringene er på plass. Nå var det jo bare slitsomt å være her. Håper noen snart tar til seg at den gulfargen var helt jævlig forresten :o)

Snakkes om noen dager tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...