Gå til innhold

Udelikat emne, men må spørre noen...

Anbefalte innlegg

Gjest Flau Hansemann
Skrevet

Ok, rett på sak: Jeg har den siste tiden plutselig blitt mer plaget av "kukost" enn tidligere, og lurer på hva dette kan komme av? Er det noe jeg kan gjøre for å minke produksjonen? Er det farlig?

Hilsen

ylvali1365381015
Skrevet

Vaske deg ofte nok til at denne, eh, "kukosten" din (det var da også et ord, fyfaen) forsvinner.

Om det så betyr flere ganger om dagen.

Tror neppe det er farlig, men spør en fagperson om du er i tvil.

Skrevet

Vaske deg ofte nok til at denne, eh, "kukosten" din (det var da også et ord, fyfaen) forsvinner.

Om det så betyr flere ganger om dagen.

Tror neppe det er farlig, men spør en fagperson om du er i tvil.

Tysk versjon:

Schnabelkãse

ylvali1365381015
Skrevet

Tysk versjon:

Schnabelkãse

Puuuh, bare kjør på med flere nå som tålegrensen er under oppmykning -

hva med ungarsk eller iransk? ;-)

Danskene har sikkert en real frekkis som utfordrer et sart sinn? ;-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan kappe av forhuden og bli kvitt hele problemet.

(For ordens skyld: Det anbefales ikke at du kapper den selv).

ylvali1365381015
Skrevet

Du kan kappe av forhuden og bli kvitt hele problemet.

(For ordens skyld: Det anbefales ikke at du kapper den selv).

;-D

Mon tro om keinstein har tenkt på denne soleklare fordelen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

;-D

Mon tro om keinstein har tenkt på denne soleklare fordelen?

Jeg og Keinstein har diskutert forhud og omskjæring over så mange sider at jeg er helt sikker på at alt vi har skrevet ikke engang ville fått plass i en stor samling med leksikon, men du har ganske rett i at han aldri vil nevne en eneste fordel. Kun propagandaulemper funnet på svært kontroversielle nettsteder, med psykobilder av skamferte peniser, skrevet av folk med et fundementalistisk syn på omskjæring.

Men jeg tror han er litt lei av å diskutere det. Det er flere år siden sist vi røyk i forhuden (eller var det tottene det het?) på hverandre her inne. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg og Keinstein har diskutert forhud og omskjæring over så mange sider at jeg er helt sikker på at alt vi har skrevet ikke engang ville fått plass i en stor samling med leksikon, men du har ganske rett i at han aldri vil nevne en eneste fordel. Kun propagandaulemper funnet på svært kontroversielle nettsteder, med psykobilder av skamferte peniser, skrevet av folk med et fundementalistisk syn på omskjæring.

Men jeg tror han er litt lei av å diskutere det. Det er flere år siden sist vi røyk i forhuden (eller var det tottene det het?) på hverandre her inne. :)

Hah! :-)

Skal man ryke i forhuden på noen må vel være en skikkelig tøff verbal runde. (Forhåpentligvis ikke fysisk!)

Natti!

Skrevet

Kan fortelle deg at uten forhud så har man mye mindre sjanse for å få peniskreft. Det er faktisk 40-50 menn i Norge som får det hvert år og mange av dem må amputere penis. DET kan du si til Keinstein! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...