Gå til innhold

FU: Hvem stemmer for "gamle" DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke dette i det hele tatt. Jeg savner "svar til meg", 100 nyeste og hele det gamle oppsettet. *hulk*

Søkedatabasen er sikkert bedre enn før, men den bruker jeg jo ikke! Jeg er her for å diskutere og å stille spørsmål, og for å svare dere andre.

Gulfargen gjør vondt i øynene. God natt! :(

Skrevet

De er ikke ferdig med endringene ennå:)

tror også de kommer til å lese både innlegg til webbis og mail med synspunkter fra oss brukere.

Skrevet

Det sier man hver gang det endres noe her på Dol. Det har vært store protester hver eneste gang siden "tidenes morgen" når det er gjort endringer :) Dette var uvant, det må innrømmes...

Jeg synes "innholdsfortegnelsen" til Åpent forum skulle vært på toppen, og det skulle vært mulig å se mange flere tråder nedover sida enn det man gjør i den lille ruta på toppen nå... jeg liker ikke å måtte scrolle så mye, det gjør det uoversiktlig.

Gjest prust
Skrevet

Jeg er alltid konservativ når det gjelder sånne endringer.

Liker ikke oppsettet i det hele tatt. Liten skrift, ikke noen grei bakgrunnsfarge, men det viktigste er at det er så uoversiktelig!

Bra at en nå ser hvilke innlegg en har lest. Slik var det ikke for noen timer siden.

Vil gjerne ha gamle DOL tilbake!

Gjest annlovinda
Skrevet

Nå synes jeg det allerede er bedre jeg, enn for bare et par timer siden. Venner seg til det etterhvert.

Ikke synes jeg fargen er så skarp lenger heller, øynene klarer den godt nå. Vet ikke om de har endret noe på den jeg?

Men jeg savner svar til meg funksjonen, men regner med at den kommer.

De siste 25 innleggene får man jo opp, men der er vel alle innleggene mørke ennå, håper de endrer det, så vi også der kan se hvilke innlegg vi har lest.

Men alt i alt, tror nok jeg vil være veldig fornøyd når alt er i boks.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tviler på at vi blir hørt siden de har snakka om denne forandringen nå siden i sommer eller noe sånt, og sannsynligvis har jobba dag og natt for å snekre sammen siden siden den gang.

Men dette er søppel.

Selv om det er dugbart når jeg nå sitter foran en ekstremt stor skjerm. På laptoppen hjemme var det håpløst.

Skrevet

Jøsse navn, hva har de funnet på nå. Dette var triste greier. Livet her blir jo borte. Jeg føler alt ble dødt nå, er flere enige i det. Hvor er dere liksom. Men det er kanskje greit, da blir det lettere å holde seg unna, og finne liv et annet kanskje mer fornuftig sted.

ylvali1365381015
Skrevet

Tviler på at vi blir hørt siden de har snakka om denne forandringen nå siden i sommer eller noe sånt, og sannsynligvis har jobba dag og natt for å snekre sammen siden siden den gang.

Men dette er søppel.

Selv om det er dugbart når jeg nå sitter foran en ekstremt stor skjerm. På laptoppen hjemme var det håpløst.

Har du rømt til nettcafeen for bedre comfort? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du rømt til nettcafeen for bedre comfort? ;-)

Nei, jeg har ikke rømt noe sted - ennå, men akkurat nå forbanner jeg de som la ned Lysfontenen for noen måneder siden.

Får gi dem et par dager til å gjennomføre forandringer før jeg rømmer. :)

hare1365380455
Skrevet

Dette var rotete og jeg finner ikke fram... Hvor er svar til meg? Hvordan skal vi ellers kunne følge med? :S

ylvali1365381015
Skrevet

Nei, jeg har ikke rømt noe sted - ennå, men akkurat nå forbanner jeg de som la ned Lysfontenen for noen måneder siden.

Får gi dem et par dager til å gjennomføre forandringer før jeg rømmer. :)

Det kan jo være de endrer oppsettet i det minste, de fleste er meget misfornøyde med det etter hva jeg ser.

Jeg har ikke mus, det er rett og slett mer jobbigt å bruke forum nå, nøste inn laaange tråder og forsøke å få oversikt...

Men du : Meld alltid ifra hvor du går hvis du skal på langtur i ukjent terreng! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan jo være de endrer oppsettet i det minste, de fleste er meget misfornøyde med det etter hva jeg ser.

Jeg har ikke mus, det er rett og slett mer jobbigt å bruke forum nå, nøste inn laaange tråder og forsøke å få oversikt...

Men du : Meld alltid ifra hvor du går hvis du skal på langtur i ukjent terreng! :-)

Skjermen jeg nå sitter ved er veldig stor (23 tommer eller større, litt usikker), og med mus er det langt enklere å navigere enn på laptoppen hjemme.

Der fikk jeg vondt i hue etter 10 minutter.

Lurer på om de som styrer sitter ved en kjempeskjerm og ikke forstår hvorfor vi syter over liten skrift og mye scrolling.

ylvali1365381015
Skrevet

Skjermen jeg nå sitter ved er veldig stor (23 tommer eller større, litt usikker), og med mus er det langt enklere å navigere enn på laptoppen hjemme.

Lurer på om de som styrer sitter ved en kjempeskjerm og ikke forstår hvorfor vi syter over liten skrift og mye scrolling.

Meget mulig. Men ganske inkompetent å ikke ta hensyn til alminnelige brukeres behov da.

Ikke alle har hjemmkinosize...

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror kanskje du har rett. Nå har jeg sitti en halvtimes tid med laptopen i fanget, og har dritvondt i hue. :( Skrifta ER fryktelig liten! :(

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg liker ikke trådoppsettet. Jeg klarer ikke navigere i trådene på samme enkle måte som før, det blir mye scrolling. Trådlisten er alt for kort.

Jeg savner også 100 nyeste, det var en veldig grei måte og holde oversikten over aktiviteten her. Den boksen som 25 nyeste er i nå, er bare i veien.

Svar til meg savner jeg, men satser på at det er underveis.

Den gule fargen er også plagsom, det kan komme av vanen, men jeg blir sliten i øynene nå i allefall.

Nei, gi oss det gamle trådoppsettet tilbake.

Helseleksikonet var supert, de skal de ha,

ShitDiddelyDo
Skrevet

Meget mulig. Men ganske inkompetent å ikke ta hensyn til alminnelige brukeres behov da.

Ikke alle har hjemmkinosize...

Ja, men nå er det mye som er imponerende med nye dol.

F.eks. hvordan noen på ramme alvor presterer å velge slik en vulgær bad taste-farge.

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, men nå er det mye som er imponerende med nye dol.

F.eks. hvordan noen på ramme alvor presterer å velge slik en vulgær bad taste-farge.

;-)

Det er åttitallsfest igjen serru!

Ha en god natt, jeg flater ut. Sees forhåpentligvis igjen her inne...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja, jeg stemmer på gamle DOL!

Men sånn egentlig blir vi vel etterhvert vant til nye DOL også. Bare de får en litt mer nøytral farge...

Svar til meg er også et must.

Skrevet

Må faktisk innrømme at jeg ble lei meg nå. Dette var trist, men kanskje dette betyr at det er på tide å gi seg her på DOL. Tviler på at jeg noen gang bli fortrolig med dette oppsettet her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...