Gå til innhold

FU: Hvem stemmer for "gamle" DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest wiggum
Skrevet

Jeg stemmer for gamle DOL. Dette nye forumet er bare tragisk dårlig. Totalt ubrukelig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dette ser jo bare for j*vlig ut! Og det er alt annet enn brukervennlig, det er i alle fall sikkert.

Skrevet

Hva faen er dette?

Vanskelig å lese, ... gult???

Og hvor er de to rekkene med innleg og leste? Nei nei nei! Dette likte jeg ikke. hvor er 100 nyeste?

Ånei...blir dol sånn som andre tungvindte forum? Da forsvinner ihvertfall jeg.

Og jeg ser at Svar-til-meg erstattes med epost-mas isteden. Deter det verste jeg vet på forum!

Dette likte jeg definitivt ikke!

Skrevet

Skrev nettopp et innlegg om hvor styggt og oversiktlig den nye designen var.. Og så var det jo et innlegg om det før..

Er så enig...

vil ha den gamle designen tilbake...

Skrevet

Jeg stemmer ENORMT for gamle DOL! Jeg ser INGEN fordeler med slik som det ble nå, og savner det gamle oppsettet dypt og inderlig. :~(

Skrevet

Jeg er helt klart med på å få tilbake MINIMUM vertikaldelt oppsett! (Og om "Svar til meg skal gå via e-post er jeg også borte herifra).

Dette er DRITDÅRLIG!

mumitrollet
Skrevet

Jeg husker ikke engang e-postadressen som jeg engang brukte da jeg registerte meg i 2000. Jeg vil ha "svar til meg" på plass som før.

Skrevet

Jeg er ikke en aktiv bruker av dol, men pleier å lese gjennom nye innlegg om morgenen når jeg er ferdig på jobb. Denne morgenrutinen er herved over!!! Dette var grusomt for øynene og hodet!!

Skrevet

Ja, dette var veldig forvirrende. Er Sjekk Svar/Svar til meg helt borte? Dumt!!!

Skrevet

Jeg vil ha det tilbake!!! *snufs*

Hvor kan eg se hva folk ha skrevet på mine inlegg?

Eg stillte ett som igår angående en tur men finner jo ikkje poste igjen ;(

Skrevet

Jeg stemmer for.

Først av alt vil jeg ha tilbake det vertikale oppsettet. Dette her er horribelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...