Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel et vanedyr, men dette syns jeg blir mindre oversiktlig en den forrige designen.

Og så gult... huff...

vil ikke, vil ikke, vil ikke.. kan voksne komme i trassalder.. he,he...

Skrevet

Jeg irriterer meg grønn at uansett hvilken oppløsning jeg har, må jeg scrolle meg ned og opp hele tiden.

Tungvint!!!

Gjest prust
Skrevet

Helt enig med deg. Dette var ikke noe moro :-(

Skrevet

Helt enig med deg, skygge! Skjønte ikke hva som hadde skjedd, jeg! Men men, blir vel vant til det, kanskje.....

Skrevet

Enig! Syns dette var rotete.

Trodde jeg hadde fått klikket meg inn på feil side, jeg. :-(

Skrevet

ENIG! Men blir sikkert vant til det. Foreløpig er den dog for dårlig, håper de utbedrer den.

Skrevet

Helt enig i at dette var rotete. Men det går seg vel til.

Skrevet

Enig med deg. Mest irriterende er at det bare et et bittelite "musebilde" å se på, så man må skrolle opp og ned og bla hit og dit. Av alle oppdateringer i dol er dette den mest håpløse jeg har sett.

Skrevet

Liker den heller ikke. finner den ulogisk. Men jeg husker DOLs forrige hamskifte for en god del år tilbake, og likte ikke endringene da heller. Men ble vant til det, like fullt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...