Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gidder jeg ikke. Noe så tungvindt. Nesten alt det som var kult med dol i forhold til andre forum er jo borte!

Ikke faen om jeg gidder å sitte og styre med dette her. Svar-til-meg borte, ikke 100 nyeste, ikke fargeforandring på det jeg har lest, ikke to kolonner så en kan holde styr på ting, miniminiminiskrift - må jo myse for å lese her jo!, og det forbanna irriterende mail-svar når en skal se om noen har svart.

Det er på tide å forlate dol hvis dette her blir greia her inne.

That's it. Goodbye dol.

Etter snart 9 år på dol er dette det dårligste som har skjedd. Ogjeg har pleid å være ganske positiv til forandringene som har skjedd opp gjennom årene, men dette her! - no way.

Faen ass

Skrevet

"Svar-til-meg borte, ikke 100 nyeste, ikke fargeforandring på det jeg har lest, ikke to kolonner så en kan holde styr på ting, miniminiminiskrift - må jo myse for å lese her jo!, og det forbanna irriterende mail-svar når en skal se om noen har svart. "

Jeg er så enig! Men jeg tror og håper at det meste av det du ramser opp kommer, bare de får tid på seg. Sånn som Svar til meg, 100 nyeste og fargefandring på det du har lest.

Men den lille skrifta og IKKE MINST mangelen på de to kolonnene som gjorde det så oversiktlig å følge trådene - DET har de nok tenkt å ha slik.

Og jeg skrev flere innlegg i går der jeg reagerte som deg - jeg vil ikke være her mer.

Men får de det første jeg nevner her på plass, så skal jeg vurdere å være med videre, men BARE dersom de går tilbake til vertikaldelt oppsett!

Og jeg mener det!

Skrevet

Å søren. Er det meninga at vi skal få e-post hver gang noen svarer i stedet for "Svar til meg"-funksjonen? Det tenkte jeg ikke på da jeg svarte deg under her, amber.

DET har jeg ikke skjønt før nå. Det vil jeg IKKE ha. Jeg bruker en hotmailkonto som jeg sjekker maks en gang per dag, og ofte sjeldnere. Den gidder jeg da ikke å drive å sjekke hver gang jeg skal se om noen har svart meg.

Blir det slik, så gidder jeg i alle fall ikke dette.

Skrevet

"Svar-til-meg borte, ikke 100 nyeste, ikke fargeforandring på det jeg har lest, ikke to kolonner så en kan holde styr på ting, miniminiminiskrift - må jo myse for å lese her jo!, og det forbanna irriterende mail-svar når en skal se om noen har svart. "

Jeg er så enig! Men jeg tror og håper at det meste av det du ramser opp kommer, bare de får tid på seg. Sånn som Svar til meg, 100 nyeste og fargefandring på det du har lest.

Men den lille skrifta og IKKE MINST mangelen på de to kolonnene som gjorde det så oversiktlig å følge trådene - DET har de nok tenkt å ha slik.

Og jeg skrev flere innlegg i går der jeg reagerte som deg - jeg vil ikke være her mer.

Men får de det første jeg nevner her på plass, så skal jeg vurdere å være med videre, men BARE dersom de går tilbake til vertikaldelt oppsett!

Og jeg mener det!

Jeg og synes dette var helt ræva. Ble skikkelig sur og det har ikke gitt seg ennå.

Skrevet

Hos meg skifter fargen fra mørk blå til lys blå når jeg har lest et innlegg! Funker ikke det hos deg?

Svar-til-meg kommer! De er bare ikke ferdig enda!

Vi får vel smøre oss med litt tålmodighet;)

Men så langt synes jeg ikke noe om forandringene jeg heller:( Savner det gamle forståelige ja!

Gjest annlovinda
Skrevet

Å søren. Er det meninga at vi skal få e-post hver gang noen svarer i stedet for "Svar til meg"-funksjonen? Det tenkte jeg ikke på da jeg svarte deg under her, amber.

DET har jeg ikke skjønt før nå. Det vil jeg IKKE ha. Jeg bruker en hotmailkonto som jeg sjekker maks en gang per dag, og ofte sjeldnere. Den gidder jeg da ikke å drive å sjekke hver gang jeg skal se om noen har svart meg.

Blir det slik, så gidder jeg i alle fall ikke dette.

Det med å få melding på mail om at noen hadde svart deg, var det også mulighet for på 'gamle' dol. Husker jeg fikk det en periode, før jeg gikk inn og endret på det, slik at jeg slapp det.

Svar til meg kommer sikkert på plass her også, de har jo gitt beskjed om at de ikke er ferdige med alt ennå.

Blir sikkert bra når alt er på plass.

Skrevet

Jeg liker foreløpig ikke det jeg ser av endringer. Men det påstås flere steder at det ikke er komplett enda. Så jeg venter og ser det an litt.

Gjest prust
Skrevet

Sitter her med nesten (ikke bare nesten forresten) klump i halsen.

DOL betyr faktisk veldig mye for meg, og nå synes jeg at mye er ødelagt.

Mindre endringer er greit nok (slik det har vært tidligere gjennom de 8 årene jeg har vært med), men ikke en total endring av det som har fungert så bra!

Men - jeg skal gi det en sjanse noen dager. Slik det er nå, frister det ikke å være med lenger :-(

Skrevet

Og jeg mener det!

Nå har dte i det minste kommet frageforandring - det var det ikke i går.

Skrevet

Det med å få melding på mail om at noen hadde svart deg, var det også mulighet for på 'gamle' dol. Husker jeg fikk det en periode, før jeg gikk inn og endret på det, slik at jeg slapp det.

Svar til meg kommer sikkert på plass her også, de har jo gitt beskjed om at de ikke er ferdige med alt ennå.

Blir sikkert bra når alt er på plass.

Ja, jeg fikk med meg at det skal komme.

Jeg tviler heller ikke på at det meste blir bra - det har jeg skrevet mange plasser. Men at det er gjort om til horisontal visning med SÅ få synlige tråder er kjempenedtur. Og det kommer jeg til å terpe på til jeg får et skikkelig svar. Sånn som det er nå, holder bare ikke.

Gjest prust
Skrevet

Nå har dte i det minste kommet frageforandring - det var det ikke i går.

Det var da voldsomt til skrivefeil på den korte setningen, morsan ;-)

Skrevet

Det var da voldsomt til skrivefeil på den korte setningen, morsan ;-)

Bare to små bokstavombyttinger? Det var skuffende lite!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...