Gå til innhold

Likke ikke nue DOL!

Anbefalte innlegg

Icora Panter
Skrevet

Synes den nye siden er noe dritt og uoversiktelig! Hva var vitsen med å gjøre dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp logga på og dette avr litt uvant ja. Men jeg tror jeg vil vente litt før jeg ser om det går an å venne seg til dette. Har vært her så lenge at jeg har vært med på endringer før, og selv om jeg trodde jeg ikke skulle kunne venne meg til endringene så gikk det da etterhvert. :)

Skrevet

Dette var rart, likte det heller ikke, men så har jeg kun vært her i 2 minutter. Var litt usikker på om jeg kunne bruke mitt tidligere passord, men det gikk det også. Det burde har kommet bedre frem at det var mulig. Det så jo ut til at jeg måtte registrere meg på nytt.

Gjest gomle
Skrevet

Helt enig med deg, dette var rotete og smått! Nei, dette likte jeg ikke!

Særlig det feltet der innleggene står, det var for kort rett og slett.

Gjest gomle
Skrevet

Hvor i all verden finner jeg det som tidligere het "svar til meg"??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...