Gå til innhold

NYE DOL

Gjest oppfordring til alle oss her på dol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke alle sammen la webmaster gjøre ferdig alt som skal på plass før vi fortsetter med all klaging og syting.

Blir jo iallefall ikke noe trivelig når den ene klage-tråden avløser den neste. Herregud, vi er vel ikke en gjeng med sytere og klagere?

Har jo lest at webmaster gjerne vil ha konstuktiv kritikk, kan vi ikke samle det på forum for webmaster, og prøve å hygge oss og fortsette å diskutere som før. Også kutter vi ut all syting og klaging?

Skrevet

Dette er jeg enig i.

Er lei alle klagetrådene.

Gjest trultemor26
Skrevet

Enig, mye syting og klaging her nå. Webbis er jo ikke ferdig, det blir bedre, blant annet så kommer "svar til meg" helt garantert tilbake. Og hvis folk på død og liv må klage til en hver pris så hvorfor ikke klage i en allerede etablert klagetråd, og ikke lage helt ny tråd med nøyaktig den samme klagingen som alle andre tråder?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Å kalle en som greier prestere dette for Webmaster er virkelig i overkant! :-D

Og jeg syns virkelig det er viktig med tilbakemeldinger sånn at de der suppekokerne ikke får innbille seg at dette er noe fortreffelig og genialt som de har kokt sammen.

Skrevet

Å kalle en som greier prestere dette for Webmaster er virkelig i overkant! :-D

Og jeg syns virkelig det er viktig med tilbakemeldinger sånn at de der suppekokerne ikke får innbille seg at dette er noe fortreffelig og genialt som de har kokt sammen.

Skrev ikke at vi ikke skulle gi webmaster konstruktiv kritikk. Men synes det blir for mye av det gode med den ene klage-tråden etter den andre.

laguna1365380434
Skrevet

Jo for all del..Hvis du forklarer meg hvordan jeg får logget meg på _uten_ å svare på innlegg, og på hvordan jeg finner "svar til meg" ;-)

*blond*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kan vente jeg. Jeg har i grunnen ikke klaget heller, men sagt i fra hva jeg synes. Nå kommer mesteparten av det jeg ønsket meg.

Men jeg må innrømme det at jeg virkelig savner det forrige trådoppsettet. Virkelig savner. Faktisk så fælt at jeg drømte om det i natt, Webbis hadde innfritt vårt ønske, og trådlisten var tilnærmet lik den gamle.

Kanskje jeg bare har godt av en pause fra Dol ;o)

Skrevet

Jo for all del..Hvis du forklarer meg hvordan jeg får logget meg på _uten_ å svare på innlegg, og på hvordan jeg finner "svar til meg" ;-)

*blond*

Hittil så har jeg logget meg på som om jeg skulle svare på inlegg. Så har jeg bare latt være å svare på innlegget, ved å trykke på f. eks. oversikt.

Har funket for meg å logge på uten å måtte svare på innlegg iallefall.

Men regner jo med at det som var her før kommer tilbake igjen, jfr. innlegg fra webmaster.

Vi får bare vente og se.

:)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173955210' post='3573390]

Jeg kan vente jeg. Jeg har i grunnen ikke klaget heller, men sagt i fra hva jeg synes. Nå kommer mesteparten av det jeg ønsket meg.

Men jeg må innrømme det at jeg virkelig savner det forrige trådoppsettet. Virkelig savner. Faktisk så fælt at jeg drømte om det i natt, Webbis hadde innfritt vårt ønske, og trådlisten var tilnærmet lik den gamle.

Kanskje jeg bare har godt av en pause fra Dol ;o)

Nå ler jeg her for meg selv, du _drømte_ om omleggingen? Hehe Vi får krysse fingrene for orden i sakene her :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nå ler jeg her for meg selv, du _drømte_ om omleggingen? Hehe Vi får krysse fingrene for orden i sakene her :)

Jepp, jeg drømte at jeg fikk tilbake det opprinnelige trådsystemet, som fungerte ypperlig etter min smak.

Kan ha noe med at jeg irriterte meg voldsomt over dette opplegget i går før jeg la meg ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Hittil så har jeg logget meg på som om jeg skulle svare på inlegg. Så har jeg bare latt være å svare på innlegget, ved å trykke på f. eks. oversikt.

Har funket for meg å logge på uten å måtte svare på innlegg iallefall.

Men regner jo med at det som var her før kommer tilbake igjen, jfr. innlegg fra webmaster.

Vi får bare vente og se.

:)

Aha! Takk:-)

Men det hadde jo vært greit med en innloggingsfunksjon og et sted hvor en kunne finne ut om folk har svart en på noe..Men det kommer vel.

Jeg synes nytt oppsett var...hvertfall litt uvant...men jeg skal la være å klage & bære meg før jeg vet om det er meg som er et vanedyr, eller om jeg virkelig ikke liker nyhetene..Slikt er jo aldri helt greit å vite med engang..;-)

Skrevet

Aha! Takk:-)

Men det hadde jo vært greit med en innloggingsfunksjon og et sted hvor en kunne finne ut om folk har svart en på noe..Men det kommer vel.

Jeg synes nytt oppsett var...hvertfall litt uvant...men jeg skal la være å klage & bære meg før jeg vet om det er meg som er et vanedyr, eller om jeg virkelig ikke liker nyhetene..Slikt er jo aldri helt greit å vite med engang..;-)

Helt enig, en innloggingsfunksjon er veldig greit å ha, og også svar til meg. Men regner jo med at det kommer relativt raskt.

Jeg syntes det var veldig vonskelig og orientere seg når jeg logget meg inn første gang, men går nå bedre etter hvert. Greit å prøve å være positiv til alt er på plass, så får vi jo se hvordan det blir da. Men vanedyr, det er vi vel alle sammen? Så får vi jo se, regner med at vi venner oss til dette fortere enn vi tror nå.

Ha en fin dag.

Skrevet

Er vel i mindre tall da, siden jeg likte denne løsningen. Den er mer ryddig og har større plass for innlegg i stedet for de gamle kikkhullene! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...