aspire Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hei! Min far er død for en stund siden. Jeg har nå fått mistanke om at han hadde et ukjent barn. Dette på grunn av faste innbetalinger til en viss konto osv. Er dette noe min mor "må" få vite ved at det sendes brev til henne fra offentlige kontorer o.l, eller er det opp til barnemoren å si noe? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Det kan vel hende din mor vet om dette barnet? At det bare er dere barna som er skjermet? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Her hadde jeg snakket mid min mor om mine mistanker. Din mor må jo nok vite om hva dette er. Det vil nok uansett bli avslørt for din mor hva dette er hvis det er snakk om et barn? Da kommer vel brev fra alle kanter..... Huff kan tenke meg at dette stresser deg veldig. Grip tak i det nå du. 0 Siter
aspire Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Det kan vel hende din mor vet om dette barnet? At det bare er dere barna som er skjermet? Nei, det er ikke noe min mor vet om. Det kan jeg helt sikkert. Det jeg egentlig lurer på er om offentlige kontorer vil opplyse om dette, eller om dette er helt opp til barnemoren? Noen som vet. Er så fortvila... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.