Gå til innhold

Åh..nå trenger jeg hjelp...et ukjent barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min far er død for en stund siden. Jeg har nå fått mistanke om at han hadde et ukjent barn. Dette på grunn av faste innbetalinger til en viss konto osv. Er dette noe min mor "må" få vite ved at det sendes brev til henne fra offentlige kontorer o.l, eller er det opp til barnemoren å si noe?

Gjest gomle
Skrevet

Det kan vel hende din mor vet om dette barnet? At det bare er dere barna som er skjermet?

Skrevet

Her hadde jeg snakket mid min mor om mine mistanker. Din mor må jo nok vite om hva dette er. Det vil nok uansett bli avslørt for din mor hva dette er hvis det er snakk om et barn? Da kommer vel brev fra alle kanter..... Huff kan tenke meg at dette stresser deg veldig. Grip tak i det nå du.

Skrevet

Det kan vel hende din mor vet om dette barnet? At det bare er dere barna som er skjermet?

Nei, det er ikke noe min mor vet om. Det kan jeg helt sikkert. Det jeg egentlig lurer på er om offentlige kontorer vil opplyse om dette, eller om dette er helt opp til barnemoren? Noen som vet. Er så fortvila...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...