j83! Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Tar å slår to innlegg sammen til et jeg =) Jeg og snuppa skal mestsannsynlig i 1 års dag på søndag ( har termin på mandag så får se om vi får gått ) og jeg lurer på om dere har noen gode forslag til gave? Snuppa har selv 2 års dag om litt mer enn en måned og jeg har begynt å tenke litt på feiringen av den alt jeg Noen som har gode forslag til gave? Mat i barnebursdag/voksenbursdag? Leker i barnebursdagen, eller er det ikke nødvendig når de er så små? Hvordan gjorde dere det på 2 års dagen til deres små? Takknemlig for alle forslag og ideer 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Vedr. 2-årsdagen, så ikke stress med noe leker eller noe. Vi har ikke hatt barnebursdag for våre før de fylte 3. Og helt frem til 6-årsdagene har vi ikke hatt noe organisert (bortsett fra flasketuten-peker-på ved gaveutdeling og en og annen fiskekonkurranse). Et selskap med den nærmeste familien er nok for en 2-åring. 1-åringer liker godt leker med lyd, putteleker, bøker, biler, dukker, gåbiler, draleker, stableleker. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Vi hadde ikke barnebursdag. Hadde forsåvidt ikke familieselskap heller pga sykdom, men det var planlagt. Gavetips til 2-åring, ski, trehjulssykkel, bøker, dvd-filmer, puslespill, cder, dukke, dukketilbehør... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.