Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tar å slår to innlegg sammen til et jeg =)

Jeg og snuppa skal mestsannsynlig i 1 års dag på søndag ( har termin på mandag så får se om vi får gått :) ) og jeg lurer på om dere har noen gode forslag til gave?

Snuppa har selv 2 års dag om litt mer enn en måned og jeg har begynt å tenke litt på feiringen av den alt jeg :) Noen som har gode forslag til gave? Mat i barnebursdag/voksenbursdag? Leker i barnebursdagen, eller er det ikke nødvendig når de er så små? Hvordan gjorde dere det på 2 års dagen til deres små? Takknemlig for alle forslag og ideer :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270498-1-%C3%A5rs-dag-og-2-%C3%A5rs-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vedr. 2-årsdagen, så ikke stress med noe leker eller noe.

Vi har ikke hatt barnebursdag for våre før de fylte 3. Og helt frem til 6-årsdagene har vi ikke hatt noe organisert (bortsett fra flasketuten-peker-på ved gaveutdeling og en og annen fiskekonkurranse).

Et selskap med den nærmeste familien er nok for en 2-åring.

1-åringer liker godt leker med lyd, putteleker, bøker, biler, dukker, gåbiler, draleker, stableleker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...