Gå til innhold

Hjelp så tragisk dette var!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette synes jeg var uoversiktelig, rotete, tungvindt og rett og slett helt tragisk!! Hvorfor i all verden endre så drastisk på noe som i utgangspunktet var helt ok?

Gjest Eksdoler
Skrevet

Jeg er helt enig!

Samme her! Jeg tror de har plukket webdesigneren sin fra nederst på lista over arbeidsledige på NAV, og det var vel en god grunn til at den webdesigneren var arbeidsledig.

Kanskje det var han skrullingen som var innom her i går ++ ? han som var både psykolog og webdesigner *lol*

Nei nå stikker jeg, stå på dere som fortsatt orker å være her!

Gjest en doler
Skrevet

Samme her! Jeg tror de har plukket webdesigneren sin fra nederst på lista over arbeidsledige på NAV, og det var vel en god grunn til at den webdesigneren var arbeidsledig.

Kanskje det var han skrullingen som var innom her i går ++ ? han som var både psykolog og webdesigner *lol*

Jeg vet ikke om jeg gidder være her jeg heller. Jeg likte dol som dol var før.

Skrevet

Tror jeg tusler ut jeg også, for dette var bare kaos.

Skal stikke innom i ny og ne og se etter forbedringer og kommer tilbake om det skjer.

Hastalavista! :-)

Gjest Eksdoler
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg gidder være her jeg heller. Jeg likte dol som dol var før.

Før jeg stikker, dere som kutter ut dol får legge igjen tips på forum for meldinger om dere vet om et annet bra og lignende forum dere stikker til da. Det setter alle medskuffede sjeler pris på. :)

Gjest en doler
Skrevet

Tror jeg tusler ut jeg også, for dette var bare kaos.

Skal stikke innom i ny og ne og se etter forbedringer og kommer tilbake om det skjer.

Hastalavista! :-)

Trist at det blir slik; mange forsvinner...... Håper det blir gamle dol igjen, men det er vel lite sikkert.

Gjest en doler
Skrevet

Før jeg stikker, dere som kutter ut dol får legge igjen tips på forum for meldinger om dere vet om et annet bra og lignende forum dere stikker til da. Det setter alle medskuffede sjeler pris på. :)

Dol hadde det som andre forum ikke har, og jeg vet ikke om andre steder som er på den måten. :-(

Skrevet

Trist at det blir slik; mange forsvinner...... Håper det blir gamle dol igjen, men det er vel lite sikkert.

Om de har jobbet i månedsvis med dette, er det vel tvilsomt at de går tilbake til det gamle. Så da får vi heller klare oss uten. Ikke verdens undergang. :-)

Gjest Eksdoler
Skrevet

Dol hadde det som andre forum ikke har, og jeg vet ikke om andre steder som er på den måten. :-(

Kanskje vi skal lage vårt eget? en kopi av det gamle? ;p

Skrevet

Men nå kan du nesten uten unntak finne forum som er bedre enn DOL, så da kan man jo lett bytte til et annet. :-)

Skrevet

Håper folk gjør alvor av å holde seg vekke. Da må de vel forstå at dette var en mislykket omlegging.

streker paa veggen..!
Skrevet

Håper folk gjør alvor av å holde seg vekke. Da må de vel forstå at dette var en mislykket omlegging.

Sa jeg skulle komme tilbake neste uke, men jeg holdt vist 1 dag .. :P

brrr.. okay.. prøver igjen, ses om 1 uke!! :)

Skrevet

Jeg merker at fargen på bakgrunnen gjør det ubehagelig å lese innlegg. Får nesten litt hodepine av det. Æsj, misliker dette. Nå logger jeg av. Kommer nok til å være innom sjeldnere fra nå av, dette var ikke noe moro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...