Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinnen min fyller 50 år i morgen og vi har tenkt å gi penger. Har lurt på om 500 kr er ok, eller er det for mye/lite?

Takk for svar!

Gjest litt mye?
Skrevet

400 ville jeg trodd var nok, men best er vel et gavekort eller en gave?

Skrevet

Hei! visst "vi" er du og din mann, så synes jeg det er en fin sum ja. Evt gi det som gavekort et sted. Parfymeriet kanskje?

Skrevet

400 ville jeg trodd var nok, men best er vel et gavekort eller en gave?

Vi er 2 personer. Hun ønsker seg penger, ellers ville jeg nok gitt et gavekort. Hun er en slitt spesiell dame, og det er best å gi det hun ønsker seg, ellers blir det byttet eller sure miner. Kanskje 400 kr er OK?. Skal tenke litt på det:-)

Skrevet

Passe det, men kjøp et gavekort et sted. Det synes jeg gir litt mer enn bare penger som blir stappet i lommeboka og går til "brød og melk"

Skrevet

Passe det, men kjøp et gavekort et sted. Det synes jeg gir litt mer enn bare penger som blir stappet i lommeboka og går til "brød og melk"

De har vært og tatt bilder hos fotograf og hun vil bruke pengene på en forstørrelse der.

Gjest sola mi
Skrevet

Vi er 2 personer. Hun ønsker seg penger, ellers ville jeg nok gitt et gavekort. Hun er en slitt spesiell dame, og det er best å gi det hun ønsker seg, ellers blir det byttet eller sure miner. Kanskje 400 kr er OK?. Skal tenke litt på det:-)

Jeg synes at 400,- er for lite når man er to som gir. Minst 500 når det er et slikt stort jubileum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...