Gå til innhold

Endelig noe positivt fra meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg sier ikke at dette er like bra som det gamle dol. Det var noe helt annet enn dette vi nå har. Men jeg skal innrømme at dol er mye bedre nå, enn hva som var tilfelle i går. Så jeg har nå blitt litt positiv til forandringen. Men det er en liten siste ting i tilegg til til det de har forandret på idag. Svar til meg må absolutt komme. Det er det jeg synes er viktigst. Tilegg til fargen som de heldigvis fikk forandret på. Så om ikke lenge, så er jeg blid igjen. Håper at det ikke er så mange som forsvinner!

hidi, the scorpion
Skrevet

Fargen er _ikke_ endret! Hos meg er den like svak gul som i går. Webmaster forklarte det , les; webmaster- gulfargen odelegger synet...

Gjest Tacomix
Skrevet

Fargen er _ikke_ endret! Hos meg er den like svak gul som i går. Webmaster forklarte det , les; webmaster- gulfargen odelegger synet...

Jeg synes at den er foandret. For i går og tidlig idag så var fargen skravert på en måte. Nå er det borte. Så jeg mener det har blitt litt forandringer på fargen. Selv om jeg før har skrevet her at jeg kunne tenkt meg enkel hvit.

Gjest Rrose
Skrevet

Jeg synes at den er foandret. For i går og tidlig idag så var fargen skravert på en måte. Nå er det borte. Så jeg mener det har blitt litt forandringer på fargen. Selv om jeg før har skrevet her at jeg kunne tenkt meg enkel hvit.

Tror fargen kan variere noe fra skjerm til skjerm. Jeg har to datar i huset og det e forskjellig hva som vises. På den ene mangler det reklame...hehe noe jeg er glad for, men om sikkert ikke dol er glad for.

Gjest Tacomix
Skrevet

Tror fargen kan variere noe fra skjerm til skjerm. Jeg har to datar i huset og det e forskjellig hva som vises. På den ene mangler det reklame...hehe noe jeg er glad for, men om sikkert ikke dol er glad for.

Ok. Jeg har heldigvis fått det bedre med fargene. Det var ikke så godt når det var skravert igår. Da orka jeg rett og slett ikke å være her. Men nå har jeg kommet tilbake. Ser også at svar til meg har kommet. Så nå blir jeg værende. Selv om det ikke er gamle dol. Men men.

Skrevet

Her og er fargen mye bedre nå. disse stressende skrå linjene/stripene er borte og bra er det. mye bedre å se på nå, men fremdeles kan jeg tenke meg en annen farge en denne lyse gule.

Gjest Tacomix
Skrevet

Her og er fargen mye bedre nå. disse stressende skrå linjene/stripene er borte og bra er det. mye bedre å se på nå, men fremdeles kan jeg tenke meg en annen farge en denne lyse gule.

Så da var det ikke bare meg:) De skrå greiene var helt forferdelige. Så det er bra det ble bke forandret. Jeg vil også ha en annen farge. Egentlig bare helt hvit. Blir litt lettere å lese da. Endelig så har webmasterne forstått litt av det vi klager på. Men de kan forstå enda mer:), men tror det blir bra etterhvert:)

Angelica :o)
Skrevet

Jeg synes vinduet med trådene er ALT for lite. Stress å scrolle sånn, får ikke oversikten.

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173975802' post='3573594]

Jeg synes vinduet med trådene er ALT for lite. Stress å scrolle sånn, får ikke oversikten.

Ja, det bør også bli fikset. For om det fortsetter å være slik det er nå så er det håpløst å følge med hvis det er en tråd som blir lang. Så jeg er enig i det du sier. Ellers er heldigvis det meste som var sikkelig håpløst blitt fikset på idag.

ylvali1365381015
Skrevet

Fargen er forandret fra ganske gul til lyyyyse rosa.

Det er da vel ikke noe å krangle på? ;-)

På min skjerm er fargen markant annerledes enn i går.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fargen er forandret fra ganske gul til lyyyyse rosa.

Det er da vel ikke noe å krangle på? ;-)

På min skjerm er fargen markant annerledes enn i går.

Men kjære deg, jeg krangler ikke, men webmaster har oppklart saken for oss. Lurte bare på om jeg hadde mistet evnen til å se forskjell på farger.... Stor forskjell på gul og svakt rosa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...