Gå til innhold

Dette er helt forferdelig!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten at jeg har kjærlighetssorg, savner "gamle" sidene jeg...... Huff og huff.....

Skrevet

Satt å tenkte.. Har vært veldig mye på DOL siden 1996!!!! det er 11 år det.... Men dette gidder jeg ikke lenger... Trist!

Skrevet

Samme her - nå flimrer det for øya her og jeg har vært her under 5 minutter - har rett og slett ikke helse til det,

Skrevet

Satt å tenkte.. Har vært veldig mye på DOL siden 1996!!!! det er 11 år det.... Men dette gidder jeg ikke lenger... Trist!

Forandring fryder vettu... du blir sikkert vant med dette også etter hvert. Det eneste som irriterer blikket mitt er de dynamiske reklamene på siden her... de trekker til seg blikket for mye...

Du har vært her siden 1996? Hva kalte du deg før da? Jeg har vært bare Line siden 1996...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...