Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd, men sant. Dol er blitt ubrukelig for meg, så jeg finner meg noe annet å gjøre på. Slik det er her nå, vil jeg heller spise mine egne nesehår enn å dole.

Prater gjerne med gamle kjente på msn, og kommer nok kanskje til å kikke innom for å se om de tar til vett og får inn gamle dol, men det tviler jeg på.

Farvel folkens, det var moro så lenge det varte!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Peachy

22

• NeaNoor

6

• hare1365380455

5

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg slår følge, jeg. For den pop-upgreia gjør meg bare hissig, og det er ikke akkurat hovedformålet ved å være her på DOL.

Så takk for meg, og takk til dere (ikke webmasterne....). Det har vært finfint. :-)

Skrevet

Jeg slår følge, jeg. For den pop-upgreia gjør meg bare hissig, og det er ikke akkurat hovedformålet ved å være her på DOL.

Så takk for meg, og takk til dere (ikke webmasterne....). Det har vært finfint. :-)

Ja, nå har de oppnådd det de ville - å jage brukerne fra dol. Bra gjort, webbiser!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi snakkes på msn, så jeg gidder ikke si helt ha det. :)

Stikker jeg også.

Skrevet

Vi snakkes på msn, så jeg gidder ikke si helt ha det. :)

Stikker jeg også.

Som sagt vil jeg følge med om det blir forbedringer, men sånn som dette gidder jeg ikke å holde på.

Snakkes på msn! :)

Skrevet

Ja, nå har de oppnådd det de ville - å jage brukerne fra dol. Bra gjort, webbiser!

Jupp. De får satse på at nye, uvitende mennesker kommer til og godtar designet fordi de tror det alltid har vært slik. Argh!

Gjest Tacomix
Skrevet

Håper dol blir det gamle nå strax. Synd at alle vi må gå. Jeg kommer nok ikke til å være her så ofte lenger jeg heller. Kommer til å konsentrere meg om mine andre ting nå. Det var koslig å ha deg her. Lykke til videre:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Håper dol blir det gamle nå strax. Synd at alle vi må gå. Jeg kommer nok ikke til å være her så ofte lenger jeg heller. Kommer til å konsentrere meg om mine andre ting nå. Det var koslig å ha deg her. Lykke til videre:)

Skrevet

De har sagt at det ikke er aktuelt å gå tilbake til det gamle oppsettet. Jeg gir opp.

Skrevet

De går neppe tilbake. Men takk, og takk det samme. :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

De har sagt at det ikke er aktuelt å gå tilbake til det gamle oppsettet. Jeg gir opp.

Det har jeg ikke fått med meg. Om en uke er nok jeg borte også tror jeg. Det er mye mer rotete her nå.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Da må jeg bli flinkere og logge meg på MSN, slik at jeg får prate med deg :o)

Jeg synes det er trist at ikke vi faste brukere blir hørt mer på. Flott at de har fått helseleksikon, det er tross alt en helseside. Men trådoppsettet er helt på trynet, det er tungvindt.

Jeg har vært innom flere ganger i dag og i går, prøver og gjøre meg kjent, men det er for tungvindt, rett og slett.

Popups er en uting, jeg tar meg i det hele tiden, og vil trykke på 100 nyeste. Det var sammen med trådoppsettet, det som gjorde Dol helt unikt. Enkelt og følge med i tråder.

Alt dette er nå borte, og erstattet med noe som er vanskligere og bruke.

Det hele er rotete.

Det er trist at så mange av de faste forsvinner nå. Dol mister en stor gjeng med kloke mennesker, som gav gode råd til dem som trengte det.

Synd at du velger og forlate Dol, men jeg skjønner deg.

(nå har jeg vondt i fingrene av all scrollingen...)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173983008' post='3573659]

Jeg synes det er trist at ikke vi faste brukere blir hørt mer på. Flott at de har fått helseleksikon, det er tross alt en helseside. Men trådoppsettet er helt på trynet, det er tungvindt.

Jeg har vært innom flere ganger i dag og i går, prøver og gjøre meg kjent, men det er for tungvindt, rett og slett.

Popups er en uting, jeg tar meg i det hele tiden, og vil trykke på 100 nyeste. Det var sammen med trådoppsettet, det som gjorde Dol helt unikt. Enkelt og følge med i tråder.

Det hele er rotete.

Det er trist at så mange av de faste forsvinner nå. Dol mister en stor gjeng med kloke mennesker, som gav gode råd til dem som trengte det.

Jeg er helt enig med deg. Greit nok at dette først og fremst er et helsenetsted, men for mange var det jo mye mer enn det. Og det som er det verste, er jo at så mange kloke og flinke mennesker (hehe, jeg mener ikke meg selv) forlater forumet nå. Det var jo nettopp derfor jeg var her. For å få råd til mye som jeg ikke kunne spørre hvem som helst andre om.

Gjest girasol
Skrevet

Vil du legge meg til msn? Så jeg kan være med og skravle med deg og andre når vi alle slutter på dol?

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173983008' post='3573659]

Det hele er rotete.

Håper du vil være litt oftere på msn, ja. :)

Jeg forsto det slik at de skulle beholde det gamle, bare forandre litt på funksjonene. Nå er jeg skikkelig skuffa, dol er ikke noe for meg lenger.

Skrevet

Vil du legge meg til msn? Så jeg kan være med og skravle med deg og andre når vi alle slutter på dol?

Gjerne! Min adresse er [email protected]

Gjest Tacomix
Skrevet

Det har jeg ikke fått med meg. Om en uke er nok jeg borte også tror jeg. Det er mye mer rotete her nå.

Så girasol ville ha din msn adresse. Kan jeg også legge deg til min msn adresse? Jeg skriver ikke så ofte men skulle ønske alle faste brukere kunne gått over til noe annet sammen. Men det er vel vasnklig. Jeg kommer til å savne deg nemlig. Du har den humoren jeg liker.

Gjest Tacomix
Skrevet

Så girasol ville ha din msn adresse. Kan jeg også legge deg til min msn adresse? Jeg skriver ikke så ofte men skulle ønske alle faste brukere kunne gått over til noe annet sammen. Men det er vel vasnklig. Jeg kommer til å savne deg nemlig. Du har den humoren jeg liker.

hare1365380455
Skrevet

Hvor sier de det? Jeg gidder heller ikke dette her... :(

Du kan legge meg til msn om du har mailadressen min og vil prate en dag. :)

Skrevet

Bare legg meg inn. Jo flere, jo bedre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...