Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sier de det? Jeg gidder heller ikke dette her... :(

Du kan legge meg til msn om du har mailadressen min og vil prate en dag. :)

Teita, jeg har deg jo allerede på msn jeg. :)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Peachy

22

• NeaNoor

6

• hare1365380455

5

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å, det var synd:(

Husk at det alltid er lov å komme tilbake.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Håper du vil være litt oftere på msn, ja. :)

Jeg forsto det slik at de skulle beholde det gamle, bare forandre litt på funksjonene. Nå er jeg skikkelig skuffa, dol er ikke noe for meg lenger.

Det har mistet det som var unikt.

Skal prøve og bli flinkere, lover :o)

Skrevet

Me too.

Tok turen innom igjen nå i håp om at det var tilbake til det som funket. Som var bra. Hvor en ikke fikk vondt i hodet av å myse. Hvor kolonnene sto ved siden av hverandre.

Skriver under jeg og , det var kjekt så lenge det varte.

Skrevet

Å, det var synd:(

Husk at det alltid er lov å komme tilbake.

Skal vurdere saken, men med mindre det skjer noe drastisk med funksjonaliteten er jeg redd DOL er historie for meg.

Skrevet

Me too.

Tok turen innom igjen nå i håp om at det var tilbake til det som funket. Som var bra. Hvor en ikke fikk vondt i hodet av å myse. Hvor kolonnene sto ved siden av hverandre.

Skriver under jeg og , det var kjekt så lenge det varte.

De sier de vil høre på brukerne, men nekter å få tilbake vertikaldelt oppsett. Kjøss meg bak og takk for nå sier jeg da.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173983965' post='3573685]

Bra! :)

Jeg har opprettet en gruppe på msn for gamledolere, men får ikke til å invitere noen ennå... Får se om det går i morra. :)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Greit nok at dette først og fremst er et helsenetsted, men for mange var det jo mye mer enn det. Og det som er det verste, er jo at så mange kloke og flinke mennesker (hehe, jeg mener ikke meg selv) forlater forumet nå. Det var jo nettopp derfor jeg var her. For å få råd til mye som jeg ikke kunne spørre hvem som helst andre om.

Her var det rom for alt, prating om løst og fast, vi kunne ta opp ting vi lurte på, plass til det meste.

Så uoversiktelig det er nå, synes jeg dette forsvinner. Brukerene rømmer en etter en.

Dol taper på dette, brukerene utgjorde en stor del her, også som helsested.

Ellers så kan det hende de vil bli kvitt oss, og kunnskapen vår, slik at folk lettere betaler for fagsvar ;o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Bare legg meg inn. Jo flere, jo bedre. :)

Takk:) Da ses vi på msn engang;)

Skrevet

Bra! :)

Jeg har opprettet en gruppe på msn for gamledolere, men får ikke til å invitere noen ennå... Får se om det går i morra. :)

Slikt har ikke jeg peiling på, så der må du klare deg selv ;o)

Nå brukte jeg lang tid på og finne igjen svaret ditt til meg. Sukk :-/

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173983965' post='3573685]

kan du legge meg til din MSN? Min adresse er [email protected]

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173984250' post='3573698]

Slikt har ikke jeg peiling på, så der må du klare deg selv ;o)

Nå brukte jeg lang tid på og finne igjen svaret ditt til meg. Sukk :-/

Nei, jeg har aldri laget noen gruppe jeg, men hvis det er interesse for det, så kan vi jo alle møtes der inne.

Skrevet

kan du legge meg til din MSN? Min adresse er [email protected]

Ja, men vær klar over det at jeg er håpløs til og logge meg på. Og når jeg kommer på det, er klokka 2 om natta og alle andre er avlogga ;o)

hare1365380455
Skrevet

De sier de vil høre på brukerne, men nekter å få tilbake vertikaldelt oppsett. Kjøss meg bak og takk for nå sier jeg da.

Så blir det slik her at de mister gamle faste brukere; betyr det ingenting? Neinei.....

Skrevet

Nei, jeg har aldri laget noen gruppe jeg, men hvis det er interesse for det, så kan vi jo alle møtes der inne.

Det er det nok.

Vet du, jeg tør nesten ikke svare på innleggene før jeg har trippelsjekket at de er til meg. Jeg ser ikke det like lett som jeg gjorde før.

Skrevet

Så blir det slik her at de mister gamle faste brukere; betyr det ingenting? Neinei.....

Ser ikke ut som de bryr seg så hardt om det...

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173984573' post='3573708]

Det er det nok.

Vet du, jeg tør nesten ikke svare på innleggene før jeg har trippelsjekket at de er til meg. Jeg ser ikke det like lett som jeg gjorde før.

Nei, så lenge man ikke har "vis tråd", kan man ikke gå inn i tråden og se hvor det nye innlegget ligger. Helt håpløst. Og jeg får heller ikke markert leste innlegg på 100 nyeste og svar til meg.

GRRR, JEG VIL HA GAMLE DOL TILBAKE! *bannebannebanne*

Skrevet

Synd folk gir seg, men forstår det veldig godt. Sidene er slitsomme å se på, skrifta liten osv. Kommer heller ikke til å være så mye innom her nå... skulle vært et annet forum vi kunne vært på istedenfor dette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...