Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Hvor sier de det? Jeg gidder heller ikke dette her... Du kan legge meg til msn om du har mailadressen min og vil prate en dag. Teita, jeg har deg jo allerede på msn jeg. 0 Siter
cathlin Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Å, det var synd:( Husk at det alltid er lov å komme tilbake. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Håper du vil være litt oftere på msn, ja. Jeg forsto det slik at de skulle beholde det gamle, bare forandre litt på funksjonene. Nå er jeg skikkelig skuffa, dol er ikke noe for meg lenger. Det har mistet det som var unikt. Skal prøve og bli flinkere, lover ) 0 Siter
amber sun Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Me too. Tok turen innom igjen nå i håp om at det var tilbake til det som funket. Som var bra. Hvor en ikke fikk vondt i hodet av å myse. Hvor kolonnene sto ved siden av hverandre. Skriver under jeg og , det var kjekt så lenge det varte. 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Å, det var synd:( Husk at det alltid er lov å komme tilbake. Skal vurdere saken, men med mindre det skjer noe drastisk med funksjonaliteten er jeg redd DOL er historie for meg. 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Me too. Tok turen innom igjen nå i håp om at det var tilbake til det som funket. Som var bra. Hvor en ikke fikk vondt i hodet av å myse. Hvor kolonnene sto ved siden av hverandre. Skriver under jeg og , det var kjekt så lenge det varte. De sier de vil høre på brukerne, men nekter å få tilbake vertikaldelt oppsett. Kjøss meg bak og takk for nå sier jeg da. 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173983965' post='3573685] Det har mistet det som var unikt. Skal prøve og bli flinkere, lover ) Bra! Jeg har opprettet en gruppe på msn for gamledolere, men får ikke til å invitere noen ennå... Får se om det går i morra. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er helt enig med deg. Greit nok at dette først og fremst er et helsenetsted, men for mange var det jo mye mer enn det. Og det som er det verste, er jo at så mange kloke og flinke mennesker (hehe, jeg mener ikke meg selv) forlater forumet nå. Det var jo nettopp derfor jeg var her. For å få råd til mye som jeg ikke kunne spørre hvem som helst andre om. Her var det rom for alt, prating om løst og fast, vi kunne ta opp ting vi lurte på, plass til det meste. Så uoversiktelig det er nå, synes jeg dette forsvinner. Brukerene rømmer en etter en. Dol taper på dette, brukerene utgjorde en stor del her, også som helsested. Ellers så kan det hende de vil bli kvitt oss, og kunnskapen vår, slik at folk lettere betaler for fagsvar ;o) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Bare legg meg inn. Jo flere, jo bedre. Takk:) Da ses vi på msn engang;) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Bra! Jeg har opprettet en gruppe på msn for gamledolere, men får ikke til å invitere noen ennå... Får se om det går i morra. Slikt har ikke jeg peiling på, så der må du klare deg selv ;o) Nå brukte jeg lang tid på og finne igjen svaret ditt til meg. Sukk :-/ 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173983965' post='3573685] Det har mistet det som var unikt. Skal prøve og bli flinkere, lover ) kan du legge meg til din MSN? Min adresse er [email protected] 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173984250' post='3573698] Slikt har ikke jeg peiling på, så der må du klare deg selv ;o) Nå brukte jeg lang tid på og finne igjen svaret ditt til meg. Sukk :-/ Nei, jeg har aldri laget noen gruppe jeg, men hvis det er interesse for det, så kan vi jo alle møtes der inne. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 kan du legge meg til din MSN? Min adresse er [email protected] Ja, men vær klar over det at jeg er håpløs til og logge meg på. Og når jeg kommer på det, er klokka 2 om natta og alle andre er avlogga ;o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 De sier de vil høre på brukerne, men nekter å få tilbake vertikaldelt oppsett. Kjøss meg bak og takk for nå sier jeg da. Så blir det slik her at de mister gamle faste brukere; betyr det ingenting? Neinei..... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Nei, jeg har aldri laget noen gruppe jeg, men hvis det er interesse for det, så kan vi jo alle møtes der inne. Det er det nok. Vet du, jeg tør nesten ikke svare på innleggene før jeg har trippelsjekket at de er til meg. Jeg ser ikke det like lett som jeg gjorde før. 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Så blir det slik her at de mister gamle faste brukere; betyr det ingenting? Neinei..... Ser ikke ut som de bryr seg så hardt om det... 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173984573' post='3573708] Det er det nok. Vet du, jeg tør nesten ikke svare på innleggene før jeg har trippelsjekket at de er til meg. Jeg ser ikke det like lett som jeg gjorde før. Nei, så lenge man ikke har "vis tråd", kan man ikke gå inn i tråden og se hvor det nye innlegget ligger. Helt håpløst. Og jeg får heller ikke markert leste innlegg på 100 nyeste og svar til meg. GRRR, JEG VIL HA GAMLE DOL TILBAKE! *bannebannebanne* 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Gjerne! Min adresse er [email protected] Har lagt deg til msn 0 Siter
EllaJo Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Synd folk gir seg, men forstår det veldig godt. Sidene er slitsomme å se på, skrifta liten osv. Kommer heller ikke til å være så mye innom her nå... skulle vært et annet forum vi kunne vært på istedenfor dette 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Har lagt deg til msn Der var du ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.