Gå til innhold

Nye ting er skumle :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge at jeg kan vise til historien som du.

Jeg synes også det er synd om DOL mister brukere som da "småprat" forsvant.

Men DOL har vel ikke hatt problemer med rekruttering? Kanskej er slike omrokkeringer med på å rydde forum for klikker som har etablert seg over år??? Ikke vet jeg. Det var bare en tanke som slo meg.

Det der hørtes fornuftig ut.

Skrevet

Jeg er enig i at det ser mer stilrent ut her inne nå, men selve oppsettet tror jeg aldri jeg kommer til å like. Jeg vil ha "Svar-til-meg" på samme måte som før og dessuten større vindu til trådlista. Her må jeg scrolle og scrolle hele tiden. Hadde de brukt samme type "vinduer" som før, men byttet ut farge og design, så hadde jeg nok vært fornøyd. Jeg synes det er slitsomt å være her inne nå... Innimellom går jeg inn på andre foraer, men har aldri trivdes der pga at jeg ikke har likt oppsettet. Der har DOL vært unikt, men nå er dette ødelagt...

Komme hit! http://www.doktoronline.dk/forum/12/

Skrevet

Jeg har vært positiv til de andre endringene. Men dette her blir for mye. Som en eller annen annen her skrev, nå er dol bare ett av mange forum. Dessuten får jeg vondt ihodet av å myse og se de fargene her.

Neinei, ikke stikk av, her er vi :-) http://www.doktoronline.dk/forum/12/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge at jeg kan vise til historien som du.

Jeg synes også det er synd om DOL mister brukere som da "småprat" forsvant.

Men DOL har vel ikke hatt problemer med rekruttering? Kanskej er slike omrokkeringer med på å rydde forum for klikker som har etablert seg over år??? Ikke vet jeg. Det var bare en tanke som slo meg.

Det tror jeg du kan ha rett i.

Det er nok flere enn trollene de vil luke ut, og i så måte har de lykkes.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det tror jeg du kan ha rett i.

Det er nok flere enn trollene de vil luke ut, og i så måte har de lykkes.

Vi får se hva som skjer.

Personlig velger jeg å være avventende. Ser jo at annen info er lett tilgjengelig (om man vil søke et medisinsk tema).

Webbis har tatt noen hensyn her på forum- og fikser på å finne de nyeste, markering av lest tekst, og andre rent brukertekniske ting. Det de ikke gjør er å omrokkere på sin nye design. Gjør de det- så har jo hele "forbedringen" vært til ingen nytte.

Ærlig talt så tror jeg jeg venner meg til det her. Men jeg er relativ ny bruker. Kanskej verre for mennesker som har vært her i mange år ?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det der hørtes fornuftig ut.

Vi finner det vel ut- i alle fall vi som blir igjen her.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...