Caloni Makaroni Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hei alle sammen! Nå har Peachy og jeg hatt krisemøte i Makaroniregjeringen. Vi funderte fælt på hvordan våre liv nå skulle bli, nå som vi blir nødt til å face virkeligheten litt mer. Men vi kom på noe lurt! Vi snakker ofte om at svensker og dansker er trege og teite. Men nå kan det brukes til noe nyttig! http://www.doktoronline.dk Kan det bli noe bedre...? Kjempegod plass til å lese innlegg på høyre side. Her er virkelig hele siden tatt i bruk. Åpent forum kalles "Brugernesmødested" på dansk DOL. Og siste innlegg er mai-06, så vi trenger ikke ha den minste dårlig samvittighet for å "invadere" heller. Så...hvem er med? Jeg og Peachy sitter og venter 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Nesten ingen reklame heller jo! :-D Kom an folkens! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg forsøkte å komme over på doktoronline.dk, men fikk bare feilmelding. Får dere feilmeldinger der nå? 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg forsøkte å komme over på doktoronline.dk, men fikk bare feilmelding. Får dere feilmeldinger der nå? Serveren er vel ikke laget for så stor trafikk som på norske dol, tenker jeg. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 "Mødregruppen" blir forøvrig erstatningen for "Foreldre og småbarn" og "Foreldre og tenåringer". Og webmasterforumet kan vi klage hos 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Dette tenkte jeg på i går, at nå gjør vi svensker eller dansker av oss. De sidene er jo ikke brukt så mye som norske Dol. Kommer en tur jeg. 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1173987770' post='3573774] Dette tenkte jeg på i går, at nå gjør vi svensker eller dansker av oss. De sidene er jo ikke brukt så mye som norske Dol. Kommer en tur jeg. Ja, nå må vi begynne å spise røde pølser! 0 Siter
fresja Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hadde dere passord i dol.dk fra før? Om ikke, måtte dere vente lenge på den koden? 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hadde dere passord i dol.dk fra før? Om ikke, måtte dere vente lenge på den koden? Nei, den kom umiddelbart, men den gikk i spamfilteret. Sjekk søppelmailinnboksen. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Strålende idé. Der var det adskillig mer levelig enn her. Det mangler en del på å bli beboelig her, selv om den rosa fargen definitivt er mer levelig enn den gule var. Sånn scroll meg i hjel som det har blitt for å lese innlegg her, må det snarest opprettes forum for musesyke. Jeg skjønner fortsatt ikke behovet for å ødelegge noe som fungerte greit i utgangspunktet. *pakker kofferten og drar på ferie til dol.dk i påvente at regjeringa i gamlelandet tar til vettet* 0 Siter
Puzen Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Genialt! Men den svenske ser nyere og penere ut enn den danske 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hadde dere passord i dol.dk fra før? Om ikke, måtte dere vente lenge på den koden? Jeg fikk mail med det samme. Problemet er bare at man ikke får endret passord, jeg får hvertfall bare opp en feilmelding. Men da får man leve med det passordet man får tildelt. Dette er verdt et forsøk ;-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Genialt! Men den svenske ser nyere og penere ut enn den danske Ja, men vi fant ikke umiddelbart uten hvordan vi registrerte oss på det svenske, så da tok tålmodigheten vår kjapt slutt, og vi valgte det danske. Så det var nominert det også, altså! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 "Mødregruppen" blir forøvrig erstatningen for "Foreldre og småbarn" og "Foreldre og tenåringer". Og webmasterforumet kan vi klage hos he he, sjekket svenske DOL, og der var siste innlegg på webmaster-forum i 2002 ;-) Men jeg må si jeg foretrekker det danske oppsettet! Dejlig! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Hadde dere passord i dol.dk fra før? Om ikke, måtte dere vente lenge på den koden? Den går gjerne i junkmail, ja! 0 Siter
cathlin Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Genialt! Men den svenske ser nyere og penere ut enn den danske Det er ikke mulig å registrere seg på den svenske. Men det er liv på den danske nå:-) 0 Siter
Line Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg får det ikke til å funke jeg. Får logget inn med det samme brukernavnet og passordet som jeg har hatt siden danske dol startet, og får skrevet, men ikke sendt. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Jeg får det ikke til å funke jeg. Får logget inn med det samme brukernavnet og passordet som jeg har hatt siden danske dol startet, og får skrevet, men ikke sendt. Får du Internal etc. som feilmelding? EllaJo foreslo å logge ut og så logge inn igjen, og etter det har det funket for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.