Gå til innhold

Misfornøyd med DOL? Peachy og CM har løsningen!

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har Peachy og jeg hatt krisemøte i Makaroniregjeringen. Vi funderte fælt på hvordan våre liv nå skulle bli, nå som vi blir nødt til å face virkeligheten litt mer. Men vi kom på noe lurt!

Vi snakker ofte om at svensker og dansker er trege og teite. Men nå kan det brukes til noe nyttig!

http://www.doktoronline.dk

Kan det bli noe bedre...? Kjempegod plass til å lese innlegg på høyre side. Her er virkelig hele siden tatt i bruk.

Åpent forum kalles "Brugernesmødested" på dansk DOL. Og siste innlegg er mai-06, så vi trenger ikke ha den minste dårlig samvittighet for å "invadere" heller. Så...hvem er med?

Jeg og Peachy sitter og venter :D

Skrevet

Nesten ingen reklame heller jo! :-D

Kom an folkens!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg forsøkte å komme over på doktoronline.dk, men fikk bare feilmelding. Får dere feilmeldinger der nå?

Skrevet

Jeg forsøkte å komme over på doktoronline.dk, men fikk bare feilmelding. Får dere feilmeldinger der nå?

Serveren er vel ikke laget for så stor trafikk som på norske dol, tenker jeg. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

"Mødregruppen" blir forøvrig erstatningen for "Foreldre og småbarn" og "Foreldre og tenåringer". Og webmasterforumet kan vi klage hos :D

Gjest Shira :o)
Skrevet

Dette tenkte jeg på i går, at nå gjør vi svensker eller dansker av oss. De sidene er jo ikke brukt så mye som norske Dol. Kommer en tur jeg.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173987770' post='3573774]

Dette tenkte jeg på i går, at nå gjør vi svensker eller dansker av oss. De sidene er jo ikke brukt så mye som norske Dol. Kommer en tur jeg.

Ja, nå må vi begynne å spise røde pølser! :D

Skrevet

Hadde dere passord i dol.dk fra før? Om ikke, måtte dere vente lenge på den koden?

Skrevet

Hadde dere passord i dol.dk fra før? Om ikke, måtte dere vente lenge på den koden?

Nei, den kom umiddelbart, men den gikk i spamfilteret. Sjekk søppelmailinnboksen.

kjerringskinn
Skrevet

Strålende idé. Der var det adskillig mer levelig enn her.

Det mangler en del på å bli beboelig her, selv om den rosa fargen definitivt er mer levelig enn den gule var. Sånn scroll meg i hjel som det har blitt for å lese innlegg her, må det snarest opprettes forum for musesyke.

Jeg skjønner fortsatt ikke behovet for å ødelegge noe som fungerte greit i utgangspunktet.

*pakker kofferten og drar på ferie til dol.dk i påvente at regjeringa i gamlelandet tar til vettet*

Skrevet

Genialt!

Men den svenske ser nyere og penere ut enn den danske :)

Skrevet

Jeg fikk mail med det samme. Problemet er bare at man ikke får endret passord, jeg får hvertfall bare opp en feilmelding. Men da får man leve med det passordet man får tildelt. Dette er verdt et forsøk ;-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Genialt!

Ja, men vi fant ikke umiddelbart uten hvordan vi registrerte oss på det svenske, så da tok tålmodigheten vår kjapt slutt, og vi valgte det danske. Så det var nominert det også, altså!

Skrevet

"Mødregruppen" blir forøvrig erstatningen for "Foreldre og småbarn" og "Foreldre og tenåringer". Og webmasterforumet kan vi klage hos :D

he he, sjekket svenske DOL, og der var siste innlegg på webmaster-forum i 2002 ;-)

Men jeg må si jeg foretrekker det danske oppsettet! Dejlig!

Caloni Makaroni
Skrevet

Den går gjerne i junkmail, ja!

Skrevet

Genialt!

Det er ikke mulig å registrere seg på den svenske. Men det er liv på den danske nå:-)

Skrevet

Jeg får det ikke til å funke jeg. Får logget inn med det samme brukernavnet og passordet som jeg har hatt siden danske dol startet, og får skrevet, men ikke sendt.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg får det ikke til å funke jeg. Får logget inn med det samme brukernavnet og passordet som jeg har hatt siden danske dol startet, og får skrevet, men ikke sendt.

Får du Internal etc. som feilmelding? EllaJo foreslo å logge ut og så logge inn igjen, og etter det har det funket for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...