Gå til innhold

Misfornøyd med DOL? Peachy og CM har løsningen!

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg prøver å få meg en identitet på danskeDOL nå......men sliter litt, har ikke fått passord tilsendt ennå.

Dessuten er mitt vakre nick tatt "Pontiac", så jeg kalte meg pontiacifarta.....hvis det ikke er fart siden 06 så kanskje ingen kverker meg for det eller?

Ellers så får jeg bytte nick når alle er på plass slik at dere ikke mister meg :D

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg kommer dit i morgen efta. Godt å bli invandrer når dol ikke ble som vi ville ha det. Me ses i danmark;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Men der har de jo ikke noe Åpent forum?

Brugernesmødested er det åpne forumet :D

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg prøver å få meg en identitet på danskeDOL nå......men sliter litt, har ikke fått passord tilsendt ennå.

Dessuten er mitt vakre nick tatt "Pontiac", så jeg kalte meg pontiacifarta.....hvis det ikke er fart siden 06 så kanskje ingen kverker meg for det eller?

Ellers så får jeg bytte nick når alle er på plass slik at dere ikke mister meg :D

De mailene kommre visstnok fort i junkmailboksen, så sjekk den!

Skrevet

Får du Internal etc. som feilmelding? EllaJo foreslo å logge ut og så logge inn igjen, og etter det har det funket for meg.

Det funka til meg og, men det blir mye Internal error-melding når jeg prøver å sende likevel. Får sett det jeg har skrevet, men ikke sendt det av og til. Jeg kommer ikke til å løpe ned noen av dol'ene uansett jeg da, men det er artig å ha litt tidsfordriv likevel.

Tror jeg skal greie å bli vant med dette her og jeg da... jeg likte ikke forrige gang de gjorde om på dol, men det gikk seg til og ble helt greit. Dette kommer også til å gå seg til, så lenge de kan roe ned de IRRITERENDE dynamiske reklamene. Det er ganske rolig på høyresida av her jeg skriver nå, men når tre reklamer hopper og spretter i sidesynet mitt blir det litt slitsomt i lengden.

:o)

streker paa veggen..!
Skrevet

Hvordan fungerer en bruker gruppe på msn... *blank på msn stress* :o

oh well.. du tar meg imot om jeg hopper, right?

Skrevet

Aner ikke hvordan en gruppe funker, men skal nok få det til etterhvert. :)

streker paa veggen..!
Skrevet

Aner ikke hvordan en gruppe funker, men skal nok få det til etterhvert. :)

Allright snuppa.. *kaster i seg en vitaplex vitamineral*

da blir det no på meg!!(skrev jeg det høyt?)

Ulvinnen er med right? :)

Skrevet

Allright snuppa.. *kaster i seg en vitaplex vitamineral*

da blir det no på meg!!(skrev jeg det høyt?)

Ulvinnen er med right? :)

Jeg må ha mailadressen din, da. Eller du kan legge meg til din msn hvis du ikke vil legge ut adressen din her. [email protected]

MSN-gruppene er fortsatt nede for vedlikehold, så jeg får ikke invitert noen ennå. :P

streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg må ha mailadressen din, da. Eller du kan legge meg til din msn hvis du ikke vil legge ut adressen din her. [email protected]

MSN-gruppene er fortsatt nede for vedlikehold, så jeg får ikke invitert noen ennå. :P

jap, la deg til for litt siden. [email protected]

Skrevet

Hadde dere passord i dol.dk fra før? Om ikke, måtte dere vente lenge på den koden?

Jeg har hatt brukernavn og passord der i sju år, siden det åpnet i 2000... gikk greit for meg å logge inn. Det ser ut som det har vært vanskeligere for de andre.

Caloni Makaroni
Skrevet

Aner ikke! Du må spørre Peachy :)

Skrevet

Jeg har hatt brukernavn og passord der i sju år, siden det åpnet i 2000... gikk greit for meg å logge inn. Det ser ut som det har vært vanskeligere for de andre.

Tror det vsaar mailen min som hadde "hengt seg opp" på en måte, for neste dag fikk jeg masse gamle mailer!

Fikk forresten ikke til å poste noe innlegg i DOL.dk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...