Gå til innhold

Brukernavn på dansk dol

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har prøvd ørten varianter av Shira, men får det ikke registrert.

Hva skal jeg bruke da? Slik at dere kjenner meg igjen.

Caloni Makaroni
Skrevet

Tja...Du får ikke registrert "Shira :o)", altså? Du kan jo finne på noe helt nytt, og lage et stoooort innlegg på dansk-dol om det? Eller så får du prøve og prøve og prøve å finne noe som likner :)

Jeg tror ikke det er noe du skal kontakte webmaster om med det første :P Vi prøver å ligge litt lavt :D

Caloni Makaroni
Skrevet

emigrerer vi til det danske forumet nå?

Jepp!

Skrevet

Tja...Du får ikke registrert "Shira :o)", altså? Du kan jo finne på noe helt nytt, og lage et stoooort innlegg på dansk-dol om det? Eller så får du prøve og prøve og prøve å finne noe som likner :)

Jeg tror ikke det er noe du skal kontakte webmaster om med det første :P Vi prøver å ligge litt lavt :D

Jeg fikk det til, bare jeg som er blond

Skrevet

emigrerer vi til det danske forumet nå?

Jepp. Nå rømmer vi til utlandet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes du skal holde deg her! Den danske løsningen var ikke noe bedre, synes jeg!

Skrevet

Synes du skal holde deg her! Den danske løsningen var ikke noe bedre, synes jeg!

Det er jo likedan som det vi hadde for noen år siden. Mye greiere å forholde seg til og mye bedre plass enn siste versjonen vi hadde

Skrevet

LOL. Sorry. Men det virker ganske dumt at du går på det forhatte norske DOL for å finne ut hvofdan du bruker danske DOL.

Hvis norske DOL var så vanvittig dårlig. Hvorfor ikke heller spøøre webmaster på danske DOL? :)

Gjest togli
Skrevet

LOL. Sorry. Men det virker ganske dumt at du går på det forhatte norske DOL for å finne ut hvofdan du bruker danske DOL.

Hvis norske DOL var så vanvittig dårlig. Hvorfor ikke heller spøøre webmaster på danske DOL? :)

De har ikke webmaster der!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

De har ikke webmaster der!

og ingen brukere vet det heller?

;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

og ingen brukere vet det heller?

;-)

Det finnes ingen danske dolere der. De siste innleggene er fra 2002:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det finnes ingen danske dolere der. De siste innleggene er fra 2002:)

Så det var mer eller mindre dødt DOL der?

Uansett- kos dere.

Jeg tar kvelden. :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Så det var mer eller mindre dødt DOL der?

Uansett- kos dere.

Jeg tar kvelden. :-)

Ja en kan si at det var dødt der. Vi skal kose oss. Men vi er sikkert noen som skifter litt rundt. Men jeg blir ikke her så ofte. Må også ta kvelden nå.

Skrevet

Jeg liker meg ikke her lengre. Kjempebra med helseleksikon osv. Men jeg liker ikke trådoppsettet. Det er for tungvindt. Dol var unikt med sitt trådsystem, oversiktelig og veldig brukervennelig.

Nå tar de det bort, uten og ta hensyn til brukerene. Dol mister nå en stor gjeng med kloke mennesker, som kunne gi råd og hjelp til hverandre, til personer som lurte på ting. Her kunne man få støtt, man kunne få diskutere, og skravle. Det gjorde Dol til gode Dol.

Nå har det tatt bort den enkle og gode måten og kommunisere her inne på.

Så jeg er her, men ikke fullt så mye som før.

Skrevet

Vel, de gamle dolerene var jo nettopp her for og opplyse om danske dol. Og når jeg ikke kunne spørre på danske dol, og det var fremdeles folk på norske dol, ja da spurte jeg her. See?

Tror ikke det er noe Webbis på danske dol, det er i bruk.

Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg hater norske Dol. Men jeg har sagt at jeg ikke er fornøyd med trådoppsettet. Det er to vidt forskjellige ting det :o)

Skrevet

Den løsningen er jo velkjent. Akkurat som her i år 2000. Og mye mindre reklame :o)

Gjest Pontiac
Skrevet

Du må vente med nicket ditt. Brukernavnet skal være et navn du bruker bare for å komme deg inn, det må ha bokstaver og tall i seg.

Så vil du få tilsendt et passord til den mailadr. du oppgir.

Når du da kommer deg inn så kan du bruke/kalle deg nicket ditt, hvis det ikke er opptatt. Og alle bokstaver er små (altså shira istedenfor Shira)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...