flisa Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Det var noen hyggelige år - men så kommer jeg hit i dag -og klarer ikke å se skriften engang, Smått - bredt og aldeles ufyselig. Takk for meg! 0 Siter
Peachy Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Bli med oss til Danmark, da vel! www.doktoronline.dk Brugernesmøtested er forumet. 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Bli med oss til Danmark, da vel! www.doktoronline.dk Brugernesmøtested er forumet. den er grei - for nå svir det i øya - dette går bare ikke an! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 den er grei - for nå svir det i øya - dette går bare ikke an! kriseløsning: http://www.doktoronline.dk/forum/12/ ) 0 Siter
flisa Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 kriseløsning: http://www.doktoronline.dk/forum/12/ ) Over og ut - kan jo være greit å AVDOLISERE seg også - og gå videre i livet. Jeg har 9-års jubileum på DOL i disse dager det får holde. Hva er dette da? har ikke fått med meg at de skulle gjøre om heller - har bare ikke kommet inn på et par dager med favorittlista mi. Dette er vel 4 pkt skrift eller noe? - og hva fanken er vitsen med å ha en tråd hvor man bare ser 4 linjer av gangen? nei takk for meg - har vært på den danske også nå - men nei gitt. Ble både sentimental, forbanna og lei meg her. - - men nok er nok, og det er jo like greit. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Over og ut - kan jo være greit å AVDOLISERE seg også - og gå videre i livet. Jeg har 9-års jubileum på DOL i disse dager det får holde. Hva er dette da? har ikke fått med meg at de skulle gjøre om heller - har bare ikke kommet inn på et par dager med favorittlista mi. Dette er vel 4 pkt skrift eller noe? - og hva fanken er vitsen med å ha en tråd hvor man bare ser 4 linjer av gangen? nei takk for meg - har vært på den danske også nå - men nei gitt. Ble både sentimental, forbanna og lei meg her. - - men nok er nok, og det er jo like greit. Nei nei nei..... :-( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Da vil jeg takke for mange og flotte innlegg her på DOL, flisa! Jeg gir meg ikke. Synes ikke den danske sida var noe bedre... 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Bli med oss til Danmark, da vel! www.doktoronline.dk Brugernesmøtested er forumet. Strever med å registrere meg der, får ikke mail med ny kode... Skal komme etter når det er i boks. For man må vel registreres som ny bruker? 0 Siter
nickk1365381076 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Før du stikker, hvordan var det de foruminanermailene så ut [email protected]? Jeg kan faen meg ikke huske hvilken mail jeg registrerte meg med for 8? år siden, men tror det var forumianersaken. Husker du? Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Før du stikker, hvordan var det de foruminanermailene så ut [email protected]? Jeg kan faen meg ikke huske hvilken mail jeg registrerte meg med for 8? år siden, men tror det var forumianersaken. Husker du? Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg? "Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg?" Min teori er at Paracet er ny hovedsponsor. Bare vent. Snart kommer det opp en storstilt reklamekampanje for hodepinestillende preparater i det hvite feltet på høyresiden. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 "Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg?" Min teori er at Paracet er ny hovedsponsor. Bare vent. Snart kommer det opp en storstilt reklamekampanje for hodepinestillende preparater i det hvite feltet på høyresiden. LOL 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Mail meg i ny og ne om du vil..... Dol er pyton nå. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Over og ut - kan jo være greit å AVDOLISERE seg også - og gå videre i livet. Jeg har 9-års jubileum på DOL i disse dager det får holde. Hva er dette da? har ikke fått med meg at de skulle gjøre om heller - har bare ikke kommet inn på et par dager med favorittlista mi. Dette er vel 4 pkt skrift eller noe? - og hva fanken er vitsen med å ha en tråd hvor man bare ser 4 linjer av gangen? nei takk for meg - har vært på den danske også nå - men nei gitt. Ble både sentimental, forbanna og lei meg her. - - men nok er nok, og det er jo like greit. Det tror jeg ikke noe på... ;-) Jeg tenkte å si noe ala det du sa, men jeg tør ikke, fordi jeg sier aldri ting jeg ikke kan stå ved. Hvis VI stikker, så må de nesten legge ned. Vi får heller lage massiv motgang og protester. Dette går ikke an... Det er nesten like ille som når Marabou kjøpte opp Freia og trodde ingen ville legge merke til at melkesjokoladen var endret på! 0 Siter
nickk1365381076 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 "Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg?" Min teori er at Paracet er ny hovedsponsor. Bare vent. Snart kommer det opp en storstilt reklamekampanje for hodepinestillende preparater i det hvite feltet på høyresiden. *flirer* Jeg trodde til å begynne med at det var Solo som var hovedsponsor. Den gulfarven har de i det minste fikset på. Paracet er ut. Olfen 100SR er in. Det høres ut som en svensk bil, men er en pille som "slipper ut" gradvis over 12 timer. Mycket bra! 0 Siter
nickk1365381076 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 *flirer* Jeg trodde til å begynne med at det var Solo som var hovedsponsor. Den gulfarven har de i det minste fikset på. Paracet er ut. Olfen 100SR er in. Det høres ut som en svensk bil, men er en pille som "slipper ut" gradvis over 12 timer. Mycket bra! Og jeg trenger en nå, merker jeg. Dette sliter på øya. Etter bare noen minutter merker jeg ubehag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.