Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noen hyggelige år - men så kommer jeg hit i dag -og klarer ikke å se skriften engang, Smått - bredt og aldeles ufyselig.

Takk for meg! :D

Skrevet

Bli med oss til Danmark, da vel! :D

www.doktoronline.dk

Brugernesmøtested er forumet.

Skrevet

www.doktoronline.dk

den er grei - for nå svir det i øya - dette går bare ikke an!

Skrevet

Over og ut - kan jo være greit å AVDOLISERE seg også - og gå videre i livet. Jeg har 9-års jubileum på DOL i disse dager det får holde. Hva er dette da? har ikke fått med meg at de skulle gjøre om heller - har bare ikke kommet inn på et par dager med favorittlista mi. Dette er vel 4 pkt skrift eller noe? - og hva fanken er vitsen med å ha en tråd hvor man bare ser 4 linjer av gangen? nei takk for meg - har vært på den danske også nå - men nei gitt.

Ble både sentimental, forbanna og lei meg her. - - men nok er nok, og det er jo like greit.

Skrevet

Over og ut - kan jo være greit å AVDOLISERE seg også - og gå videre i livet. Jeg har 9-års jubileum på DOL i disse dager det får holde. Hva er dette da? har ikke fått med meg at de skulle gjøre om heller - har bare ikke kommet inn på et par dager med favorittlista mi. Dette er vel 4 pkt skrift eller noe? - og hva fanken er vitsen med å ha en tråd hvor man bare ser 4 linjer av gangen? nei takk for meg - har vært på den danske også nå - men nei gitt.

Ble både sentimental, forbanna og lei meg her. - - men nok er nok, og det er jo like greit.

Nei nei nei..... :-(

hidi, the scorpion
Skrevet

Da vil jeg takke for mange og flotte innlegg her på DOL, flisa! Jeg gir meg ikke. Synes ikke den danske sida var noe bedre...

ylvali1365381015
Skrevet

www.doktoronline.dk

Strever med å registrere meg der, får ikke mail med ny kode... Skal komme etter når det er i boks. For man må vel registreres som ny bruker?

nickk1365381076
Skrevet

Før du stikker, hvordan var det de foruminanermailene så ut [email protected]?

Jeg kan faen meg ikke huske hvilken mail jeg registrerte meg med for 8? år siden, men tror det var forumianersaken.

Husker du?

Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Før du stikker, hvordan var det de foruminanermailene så ut [email protected]?

Jeg kan faen meg ikke huske hvilken mail jeg registrerte meg med for 8? år siden, men tror det var forumianersaken.

Husker du?

Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg?

"Hvorfor i helsike skal det være miniskrift når man skriver innlegg?"

Min teori er at Paracet er ny hovedsponsor.

Bare vent. Snart kommer det opp en storstilt reklamekampanje for hodepinestillende preparater i det hvite feltet på høyresiden.

hare1365380455
Skrevet

Bare vent. Snart kommer det opp en storstilt reklamekampanje for hodepinestillende preparater i det hvite feltet på høyresiden.

LOL

hare1365380455
Skrevet

Mail meg i ny og ne om du vil..... :)

Dol er pyton nå.

Gjest Aina E
Skrevet

Det tror jeg ikke noe på... ;-)

Jeg tenkte å si noe ala det du sa, men jeg tør ikke, fordi jeg sier aldri ting jeg ikke kan stå ved.

Hvis VI stikker, så må de nesten legge ned. Vi får heller lage massiv motgang og protester. Dette går ikke an... Det er nesten like ille som når Marabou kjøpte opp Freia og trodde ingen ville legge merke til at melkesjokoladen var endret på!

nickk1365381076
Skrevet

*flirer*

Jeg trodde til å begynne med at det var Solo som var hovedsponsor. Den gulfarven har de i det minste fikset på.

Paracet er ut. Olfen 100SR er in. Det høres ut som en svensk bil, men er en pille som "slipper ut" gradvis over 12 timer. Mycket bra!

nickk1365381076
Skrevet

*flirer*

Jeg trodde til å begynne med at det var Solo som var hovedsponsor. Den gulfarven har de i det minste fikset på.

Paracet er ut. Olfen 100SR er in. Det høres ut som en svensk bil, men er en pille som "slipper ut" gradvis over 12 timer. Mycket bra!

Og jeg trenger en nå, merker jeg. Dette sliter på øya. Etter bare noen minutter merker jeg ubehag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...