Gå til innhold

Kommer jeg til å bli alene her?

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg liker den nye ansiktsløftningen til DOL, men regner med at det blir noen endringer. Vi må få større skrift og en mer brukervennlig 100 nyeste. Jeg vil komme meg fort tilbake til 100nyeste, når jeg har trykket meg inn på et innlegg uten interesse. I dag er det litt for tungvindt, men det går seg sikkert til.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Neida.

La brukerne også få en sjanse.

Nå får alle sjansen til å vise sin tilpasningsevne så vel som tålmodighet (mens forumet forbedres).

:-)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Neida.

La brukerne også få en sjanse.

Nå får alle sjansen til å vise sin tilpasningsevne så vel som tålmodighet (mens forumet forbedres).

Det var så mange høytidelige takk for meg innlegg her, men det er vel slik det blir ved store endringer i noe man egentlig er fornøyd med. Jeg synest det er blitt nytt og friskt her.

Skrevet

Du kommer til å bli mutters alene.

Du kommer til å rope HALLO? Og ingen kommer til å svare. Egentlig står de bare rundt hjørnet med arma i kors til kjedsomheten begynner å ta overhånd. Til de vurderer om de skal ta en tur til tannlegen eller surfe litt på DOL.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du kommer til å rope HALLO? Og ingen kommer til å svare. Egentlig står de bare rundt hjørnet med arma i kors til kjedsomheten begynner å ta overhånd. Til de vurderer om de skal ta en tur til tannlegen eller surfe litt på DOL.

:-) Der var du jo!

Må sånn smile av humoren din.

Gjest Rrose
Skrevet

...det kan se slik ut. Jeg er jo en færsking her da..men min begynnene dol avhenginghet har fått en brå slutt. Har knapt vært her etter at nye dol ble lansert. For å være ærlig er dette ett makkverk!

Gjest LOTUS78
Skrevet

He he, jeg regner ikke med at boikotten varer så lenge. Det er jo mange som har vært her i mange år.

Skrevet

Neida, jeg virrer litt rundt her jeg også, men skjønner ikke stort. Kjipt at ikke svart til meg virker og så håper jeg på flere fornyelser slik at det blir greiere :o)

Gjest LOTUS78
Skrevet

...det kan se slik ut. Jeg er jo en færsking her da..men min begynnene dol avhenginghet har fått en brå slutt. Har knapt vært her etter at nye dol ble lansert. For å være ærlig er dette ett makkverk!

Jeg har nesten glemt hvordan det var her før. Men det er selvsagt ting her som jeg ønsker å endre, f.eks. skrifta, altfor liten. Skrifta i overskriften er passe.

hidi, the scorpion
Skrevet

Neida, jeg virrer litt rundt her jeg også, men skjønner ikke stort. Kjipt at ikke svart til meg virker og så håper jeg på flere fornyelser slik at det blir greiere :o)

"Svar til meg" virker da? Jeg blir, til tross for at jeg ikke er særlig glad i forandringer i det hele tatt!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Virret også MYE i begynnelsen. Men nå TROR jeg jeg har funnet ut av det her.

Jeg tror også at de tingene du etterlyser blir fikset på.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg blir, men forventer kanskje litt mer tilpasning til oss brukere...

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg blir! Er staere enn flere esler tilsammen!

Gjest LOTUS78
Skrevet

Svar til meg virker hos meg, men det kommer opp i pop-up vindu, litt dumt, men vi venner oss vel til det også.

Gjest annlovinda
Skrevet

Svar til meg virker her hos meg. Var ikke der i formiddag, men så med stor glede at det var på plass nå.

Synes det virker helt ok nå etter at jeg har kommet litt inn i dette.

Gjest annlovinda
Skrevet

Blir her jeg også.

Synes det er blitt ganske så bra jeg. Har fått på plass en del allerede, og resten kommer nok også. F. eks logg inn. Men, jeg blir.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Blir her jeg også.

Synes det er blitt ganske så bra jeg. Har fått på plass en del allerede, og resten kommer nok også. F. eks logg inn. Men, jeg blir.

DOL dør ikke ut om noen velger å ikke bruke det mer etter design-skifte.

Kanskej kan t.om tilveksten øke? Ved at "klikken" er tynnet ut? og det derfor er lettere for nye brukere å få svar fra de etablerte?

Ikke vet jeg. TIden får vise.

Gjest annlovinda
Skrevet

DOL dør ikke ut om noen velger å ikke bruke det mer etter design-skifte.

Kanskej kan t.om tilveksten øke? Ved at "klikken" er tynnet ut? og det derfor er lettere for nye brukere å få svar fra de etablerte?

Ikke vet jeg. TIden får vise.

Nei, jeg er ikke redd for at dol skal dø ut.

NOen forsvinner, og noen ankommer.

Godt er jo det!

Gjest Tacomix
Skrevet

Har ikke skrevet med deg før. Jeg blir ikke her så mye framover uansett. Blir utrolig forvirret. Tar mye lenger tid å dole nå enn før. Men sjekker forholdene innimellom.

Gjest Rrose
Skrevet

Blir her jeg også.

Jeg har bare logg ut jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...