Gå til innhold

Er det virkelig _så_ ille da?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Klarer nå å navigere meg rundt på forumet, og finner det ikke like tragisk som i går. Jeg er vel ikke kjent for å like forandringer, men jeg synes ikke den danske siden var noe bedre....

Jeg gir det en sjanse!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det ER ille.

Uvant ja

Ille nei.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg synes det verste er det lille vinduet for trådene. Kjenner jeg blir skikkelig frustrert av all den scrollinga. Umulig å få oversikt nå.

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Uvant ja

Ille nei.

Jo. Det som var unikt med dol er borte, pop upper og scrolling i det uendelige? herregud, værsegod.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jo. Det som var unikt med dol er borte, pop upper og scrolling i det uendelige? herregud, værsegod.

smaken er som baken...

Gjest annlovinda
Skrevet

Neida, det er ikke så ille. Synes i grunn det er blitt ganske bra jeg.

Flere av de tingene som manglet i går er kommet på plass i løpet av dagen.

Tror dette blir bra jeg.

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si - spørs om jeg kommer til å komme innom her noe særlig.

Men det kan være fordi jeg er fortsatt i sjokk jeg sier det.

Vi får se.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si - spørs om jeg kommer til å komme innom her noe særlig.

Vi får se.

Klart du gjør!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vi får se.

Fikk det sjokket i går. Og skrev vel lite/ingenting da.

Men nå er det bra. For idag har jeg vent meg til det her.

Liker f.eks det at det står hvilket forum innlegget er på- når man sjekker de nyeste.

Gjest Tacomix
Skrevet

Klart du gjør!

Jeg er på ferie i Danmark. Men må holde øye med Norge for det. Så jeg blir her nok litt, men ikke som før. Ville bare si det jeg;)

Gjest Rrose
Skrevet

smaken er som baken...

Dette er ett makkverk. Jeg forstår at det å lage gode websider ikke er bare lett...men dette??? Det er ett makkverk både etsteisk og funksjonsmessig! Det er min dom etter å ha bølget mellom frustrasjon og velvillig håp om at dette bare handler om omstilling...men dete r bare lureri....dette er bare rett og slett dårlig!!!!!!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Dette er ett makkverk. Jeg forstår at det å lage gode websider ikke er bare lett...men dette??? Det er ett makkverk både etsteisk og funksjonsmessig! Det er min dom etter å ha bølget mellom frustrasjon og velvillig håp om at dette bare handler om omstilling...men dete r bare lureri....dette er bare rett og slett dårlig!!!!!!

Greit at du synes det.

Jeg likte også det som det var før. Og jeg ønsket ingen forandringer. Men jeg har vent meg til det her nå.

Vi får se hva som skjer- hva webbis bestemmer seg for- og hva brukerne bestemmer seg for. Tror ikke DOL dør ut uansett.

Ha en fortsatt fin kveld.

:-)

Skrevet

Neida, det er ikke så ille. Synes i grunn det er blitt ganske bra jeg.

Flere av de tingene som manglet i går er kommet på plass i løpet av dagen.

Tror dette blir bra jeg.

Så lenge svar til meg, og "logg inn" mangler, så er det rimelig elendig her.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Svar til meg fungerer. Logg inn har jeg aldri brukt. Hva brukes den til?

Gjest Rrose
Skrevet

Greit at du synes det.

Jeg likte også det som det var før. Og jeg ønsket ingen forandringer. Men jeg har vent meg til det her nå.

Vi får se hva som skjer- hva webbis bestemmer seg for- og hva brukerne bestemmer seg for. Tror ikke DOL dør ut uansett.

Nei du har sikkert rett i at dol ikke dør...det er for sterke krefter og behov som driver dette stedet til tross for dårlige løsninger. Jeg syns heller ikke det gamle oppsettet var feilfritt..men dette er ikke i nærheten av hva det gamle var..

Gjest annlovinda
Skrevet

Svar til meg funker iallefall.

Er heller ikke så stort problem å logge inn heller da. Bare å logge inn som om du skulle svare på et innlegg, også bare la være å skrive svaret, men heller trykke seg inn på en annen tråd.

Men man kan så klart lage problemene mye større, hvis det er det man ønsker.

Skrevet

Svar til meg funker iallefall.

Er heller ikke så stort problem å logge inn heller da. Bare å logge inn som om du skulle svare på et innlegg, også bare la være å skrive svaret, men heller trykke seg inn på en annen tråd.

Men man kan så klart lage problemene mye større, hvis det er det man ønsker.

Trenger ikke bli frekk! Jeg ønsker ikke å lage problemer, jeg etterlyser bedre funksjonalitet.

Fint at svar til meg har kommet, men svarene i den listen og i siste 25/100 blir fortsatt ikke markert.

Hvis vi ikke sier ifra om hvilke ting vi er misfornøyde med, så vil vel webbis og redaksjonen for øvrig her lene seg godt tilbake og smile fornøyd til seg selv.

Gjest annlovinda
Skrevet

Trenger ikke bli frekk! Jeg ønsker ikke å lage problemer, jeg etterlyser bedre funksjonalitet.

Fint at svar til meg har kommet, men svarene i den listen og i siste 25/100 blir fortsatt ikke markert.

Hvis vi ikke sier ifra om hvilke ting vi er misfornøyde med, så vil vel webbis og redaksjonen for øvrig her lene seg godt tilbake og smile fornøyd til seg selv.

Frekk? Var nå ikke meninga å være det, hvis det var slik du oppfattet det, så da beklager jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Greit at du synes det.

Jo, hvis det blir som nå kommer dol sakte men sikkert til å dø.

Ikke fordi gamle brukere forsvinner, men fordi nye ikke kommer til.

Det er ingen nye brukere som kommer til å bruke et forum som dette utover til helt spesifikke problemstillinger, som f.eks. legerelaterte spørsmål.

Og de gamle forsvinner. Dere som blir kommer til å skrive mindre og mindre, fordi det er mindre og mindre og skrive og færre og færre og diskutere med, og til slutt kikker dere innom en gang i skuddåret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...