Gå til innhold

Fibromyalgi og kosthold?

Gjest er under utvikling av fm

Anbefalte innlegg

Gjest er under utvikling av fm
Skrevet

Er det noen med fibromyalgi her som vet om det anbefales noe bestemt kosthold ved fibromyalgi? Feks innenfor alternativmedisin? Ja jeg er jo klar over at frukt og grønnsaker er bra for generell helse, da, men er det noe mer det kan være lurt å passe på?

Skrevet

Jeg har fibro, og går på Atkins iforbindelse med vektnedgang - jeg spiser f.eks ikke sukker, hvitt mel, pasta, potet, ris eller grønnsaker med mye stivelse - men jeg kan ikke si det har hjulpet noe særlig for min del. Har akkurat like vondt, men humøret er bedre og energien - bare så synd den ikke kan brukes til noe.........

Les mer om dette på www.fibromyalgi.no

Gjest Aina E
Skrevet

Jada:-) Jeg kurerte meg selv og tok utdannelse innen ernæring, vitamin og mineralterapi pluss diverse på grunn av det, så jeg vil påstå at jeg har peiling.

Tror nesten du må ta en titt på websiden min, jeg. Men send meg en mail på ainaek@hotmail osv, så skal jeg gi deg en del råd.

Skrevet

Jeg synes det hjalp noe da jeg fikk tips om å begynne med Calsium/Magnesium.

Skrevet

Jada:-) Jeg kurerte meg selv og tok utdannelse innen ernæring, vitamin og mineralterapi pluss diverse på grunn av det, så jeg vil påstå at jeg har peiling.

Tror nesten du må ta en titt på websiden min, jeg. Men send meg en mail på ainaek@hotmail osv, så skal jeg gi deg en del råd.

Aina E.

(Hvordan går det med prolapset?) Hvordan kommer man til nettsiden din? Jeg har slitt utrolig med fibroen min i vinter.

Skrevet

Aina E.

(Hvordan går det med prolapset?) Hvordan kommer man til nettsiden din? Jeg har slitt utrolig med fibroen min i vinter.

GoodTimes, er du ille nå om våren også? Synes ikke vinteren har vært så aller verst, men tar seg opp nå disse kroniske smertene. Slitsomt. Verker både her og der og sover dårlig.

Gjest Aina E
Skrevet

Aina E.

Jeg har det veldig bra i ryggen nå. Skal helt klart begynne å trene nå. Har dytta i meg glukosamin, kondroitin og msm, i tillegg til tre timer hos kiropraktor denne uken. Nå går jeg normalt og uten krykker... Takk for at du spør:-)

Jeg har ikke lov å reklamere for meg selv, så du må nesten sende meg en mail, slik at jeg kan gi deg adressen der. ainaek@hotmail osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...