Gå til innhold

Ta ferie fra dol - kom hit isteden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av oss har nå flyttet over til danske dol, i protest over det nye oppsettet her (altfor få av trådene vises, og vi må skrolle oss ihjel).

Vi er allerede godt i gang på vårt nye feriested!

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er jo ikke noen ferie fra DOL, da. Vi har bare byttet lokaler ;)

Men jepp, vi har fått mange med oss nå, vi skal nok røske liv i det gudsforlatte stedet!

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, den siden så jammen ikke mye spennende ut.

Blir nok her ja, synes det er blitt bra her jeg.

Skrevet

Er ikke såå avhengig av DOL at jeg må finne noe annet pga dette har blitt annerledes..

Gjest Tacomix
Skrevet

Men jepp, vi har fått mange med oss nå, vi skal nok røske liv i det gudsforlatte stedet!

Enig i det du skriver. Vi har jo ikke forlatt dol, bare nye lokaler. Håper fler kommer over sammen med oss.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er ikke såå avhengig av DOL at jeg må finne noe annet pga dette har blitt annerledes..

enig med deg.

:-)

Gjest Rrose
Skrevet

Må sjekke ut de nye lokalene...hehe STOP IT funker ikke her:-)...

Skrevet

Uff, gidder ikke å registrere meg der.

Synts det var litt tungvindt der også, når man trykker på linken for å lese på høyre side, så er den treg og jeg liker ikke reklamen som ligger rett over.

Nei, blir her.

Skrevet

Enig i det du skriver. Vi har jo ikke forlatt dol, bare nye lokaler. Håper fler kommer over sammen med oss.

Hei. Så du har "rømt" altså?? Jeg hadde tenkt å inn dit å si hei, men kom ikke frem med registreringen min. Så da får det bare være. Det ser ikke ut til at de har åpent forum heller? Der trives jeg best... Jaja, kos deg! :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hei. Så du har "rømt" altså?? Jeg hadde tenkt å inn dit å si hei, men kom ikke frem med registreringen min. Så da får det bare være. Det ser ikke ut til at de har åpent forum heller? Der trives jeg best... Jaja, kos deg! :)

Joda, bare at det heter ikke Åpent, men Brukerenes Mødested.

Gjest melmøll
Skrevet

Joda, de har "Åpent forum," men de kaller det "brugerenesmødested" :-)

Snorkfrøken
Skrevet

Ja jeg vil komme! Men jeg får ikke tilsendt noe innloggingskode på eposten min!! *abstinenser*

Danske dol var "hjemme" !

Jeg vil også logge meg inn !!! *furte furte*

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja jeg har rømt landet;) Det er synd du ikke fikk det til med registreringen, prøv igjen senere så går det nok. Jeg fikk det til:)

Å som jeg kommer til å savne deg. Men jeg blir seriøst sliten å bruke det nye dol. Men titter innom her innimellom for det. Nei de har ikke åpent forum, men noe som heter Brugernes mødested, det er der alle vi norske er samlet. Håper du tar en titt der etterhvert. Vi holder kontakten, men blir menst på mail, ikke mye norsk dol på meg. Jeg kommer til å savne deg! Men vi doles sammen innimellom, bare ikke så ofte lenger. Ha en fin natt. Nå må sikkert jeg sove. Må opp tidlig i morgen!

Skrevet

Ja jeg vil komme! Men jeg får ikke tilsendt noe innloggingskode på eposten min!! *abstinenser*

Danske dol var "hjemme" !

Jeg vil også logge meg inn !!! *furte furte*

Sjekk om mailen ligger i antispam-mappen.

Gjest Rrose
Skrevet

Jeg søkte på danske dol hehe og endt inne på en hudsykdomsside...jeg er sikkert bare klønete ...prøver igjen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...