Gå til innhold

Klar for 4 til?

Anbefalte innlegg

nickk1365381076
Skrevet

Forøvrig synes jeg det er mest naturlig med mørke farger på de leste, og lyse farger på de uleste innleggene.

Skrevet

Så lenge økningene skjer i "små og hyppige" skritt ser jeg ingen fare på kort sikt. Når økningene skjer så gradvis og i så små steg om gangen, greier man mye lettere å tilpasse seg økningen skritt for skritt, enn at man får hele greia i fleisen i ett jafs.

Det som derimot kan bli spennende å se, er hvilke næringer / bransjer det går utover, for det er klart at vi får mindre penger å forbruke. Det første vi betaler ved hver lønnsutbetaling, er nok boliglånet, så bankene vil nok få sitt, i alle fall på personmarkedsiden. Bedriftskundene kan nok slite litt mer. Men at vanlige forbrukere vil få problemer med det første, tror jeg egentlig ikke.

Men som det meste ellers i den økonomiske verden, det blir bare gjetninger.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg er klar for 8 til :D Og nei, jeg har ikke lån, men jeg har sparekonto :)

Forøvrig er jeg helt enig angående lys/mørk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...