nickk1365381076 Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 http://e24.no/makro-og-politikk/article1692023.ece Mulig det er en del som svetter nå? 0 Siter
nickk1365381076 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Forøvrig synes jeg det er mest naturlig med mørke farger på de leste, og lyse farger på de uleste innleggene. 0 Siter
fugazi Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Så lenge økningene skjer i "små og hyppige" skritt ser jeg ingen fare på kort sikt. Når økningene skjer så gradvis og i så små steg om gangen, greier man mye lettere å tilpasse seg økningen skritt for skritt, enn at man får hele greia i fleisen i ett jafs. Det som derimot kan bli spennende å se, er hvilke næringer / bransjer det går utover, for det er klart at vi får mindre penger å forbruke. Det første vi betaler ved hver lønnsutbetaling, er nok boliglånet, så bankene vil nok få sitt, i alle fall på personmarkedsiden. Bedriftskundene kan nok slite litt mer. Men at vanlige forbrukere vil få problemer med det første, tror jeg egentlig ikke. Men som det meste ellers i den økonomiske verden, det blir bare gjetninger. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er klar for 8 til Og nei, jeg har ikke lån, men jeg har sparekonto Forøvrig er jeg helt enig angående lys/mørk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.