Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Jeg tror du kan få herpes både her og der.

Gjør det ikke vondt? Nei, da er det ikke forkjølelsessår, tror jeg. De gjør jævla vondt, og ligger stort sett i tannkjøttet/innsiden av leppa.

Jeg vet ikke hvor lang tid det går fra man kliner eller suger til man får herpes, men jeg tviler på at det kommer på dagen.

Men altså: Ikke meningen å skremme deg. Det er sikkert harmløst. :)

Nå har jeg lest litt om herpes i munnen og det minner meg absolutt ikke om det jeg har.

*Litt letta* ;)

ylvali1365381015
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174000707' post='3574072]

Takk for det!

*Drikke et stort, glass vann :)

Den virkelige syretesten er vel et glass vin. Men det får vel vente til i morgen da?

Synes det døde litt på dol.dk etterhvert, er det her alle er nå?

Gjest Rrose
Skrevet

Den virkelige syretesten er vel et glass vin. Men det får vel vente til i morgen da?

Synes det døde litt på dol.dk etterhvert, er det her alle er nå?

Jeg tror jeg kom til danmark da alle dro:-)...Kanskje de har tatt turen innom Sverrige? Skal visstnok være nyere og bedre side der...

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173999888' post='3574053]

Herpes inni munnen? Som ikke gjør vondt?

Også uten å ha klint en gang da. Dårlig gjort :P

Herpes i munnen er dritvondt!! Jeg er akkurat ferdig med den dritten...Varte i fem vonde uker :-(

Angelica :o)
Skrevet

Herpes i munnen er dritvondt!! Jeg er akkurat ferdig med den dritten...Varte i fem vonde uker :-(

Oi.

Nei, dette er ikke dritvondt. Kjenner det så vidt hvis jeg kjenner etter. Har hatt to stk som har vart i ca 2 dager hver.

Da satser jeg på at det ikke er herpes.. Stakkars Togli

Gjest midia
Skrevet

Hvis du trenger det, så finnes det gèle til å smøre på på apoteket.

Den heter GUM + mere og er en liten tube med lang spiss på for å komme til skikkelig i munnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...