Gå til innhold

Ta førekort på mopen!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, jeg er litt gammel. Men jeg vil ta dette nå. Hvor mye koster dette ca?`

Skrevet

Har du lappen på bil? da kan du kjøre moped også...

Usikker på pris da de fleste tar lappen på moped på skolen, ihvertfall der jeg er fra...

Skrevet

Selve kjøringa koster ca 3500, oppkjøring inkludert. Om du ikke har trafikalt grunnkurs fra før (annet sertifikat) så kommer det i tillegg, ca kr 2000. Det er prisforskjeller fra skole til skole og sted til sted.

Caloni Makaroni
Skrevet

Er du over 25 skal du visstnok ikke trenge førerkort.

Gjest Morsk
Skrevet

Dersom du hadde fylt 20 år før 1. januar 2005, kan du få utstedt førerkort uten opplæring og prøve.

Gjest Tacomix
Skrevet

Har du lappen på bil? da kan du kjøre moped også...

Usikker på pris da de fleste tar lappen på moped på skolen, ihvertfall der jeg er fra...

Takk for svaret. Jeg hadde ikke muligheter til å ta lappen på mobed når jeg gikk på skolen og har veldig lyst til det nå!

Gjest Tacomix
Skrevet

Dersom du hadde fylt 20 år før 1. januar 2005, kan du få utstedt førerkort uten opplæring og prøve.

Det var akurat et halvt år for tidlig til at jeg bare kan få førekort. Kipt. Skal sette igang med køring nå!

Gjest Tacomix
Skrevet

Er du over 25 skal du visstnok ikke trenge førerkort.

Jeg er ikke over 25. Bare 21 år. Men håper å få moped snart

Gjest Tacomix
Skrevet

Selve kjøringa koster ca 3500, oppkjøring inkludert. Om du ikke har trafikalt grunnkurs fra før (annet sertifikat) så kommer det i tillegg, ca kr 2000. Det er prisforskjeller fra skole til skole og sted til sted.

Tusen takk for din informasjon. Det er levlig pris. For bil har jeg ikke råd til enda. Men vil komme meg litt ut for det!

Skrevet

Takk for svaret. Jeg hadde ikke muligheter til å ta lappen på mobed når jeg gikk på skolen og har veldig lyst til det nå!

Hei igjen, på denne skolen koster det 5250,- totalt.

http://www.ab-trafikkskole.no/2.html

Så det ligger nok rundt der uansett hvor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...