Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser nå at en del av "klanen" har valgt å forlate DOL. Ikke at jeg har noe i mot dere personlig, men... Nå kan folk mene hva de vil uten å bli pepret av x-antall DOL-ere som alltid mener det samme.

Jeg vil si at en god del av dere har brent broen så godt at det vil bli å miste totalt ansikt å komme tilbake hit. Synd for dere om dere skulle savne hverandre her på DOL. Men som man reder...

Jeg ser i mot en ny vår med spørsmål, svar og åpne sinn fra de DOL'erne som er her og de som vil komme til.

Skrevet

Har ikke de fleste bare tatt en velfortjent pause mens det jobbes her da? Det tror jeg.

Jeg er enig med SDD. Dette oppsettet vil IKKE fungere i lengden.

Gjest Tryllekunstnerpiken
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Reaksjonene jeg har sett nå er så barnslige at det blir latterlig.

Skrevet

Det danske dol er nostalgi. Back to 2000 :o) Det er jo helt som gode, gamle dol som vi alle husker.

Caloni Makaroni
Skrevet

Akkurat som Mekri ser jeg på det som en pause mens webbis tar til fornuft ;) Om du ikke fikk det med meg, så var mitt første innlegg her preget av litt humor, ikke direkte mytteristemning, selv om vi kaller det det på spøk. Vi kommer vel tilbake, som sagt, med eller uten ansikt, så sant ting blir levelig her inne igjen :)

Gjest deilig å slippe de som alltid henger samme
Skrevet

Jeg vil heller ikke savne klanen nei. Hurra for ny design!

Gjest hippsi
Skrevet

Det er igrunn litt underholdende å se akkurat hvor opprørt denne "klanen" blir. Skulle tro de ikke har noe liv utenfor forumet? Merkelig at det er mulig å bli så opprørte over tekniske forandringer på en internettside.

Forumet var allikevel blitt så internt og klikkete at det er på tide med litt utskiftninger :)

ylvali1365381015
Skrevet

Det er igrunn litt underholdende å se akkurat hvor opprørt denne "klanen" blir. Skulle tro de ikke har noe liv utenfor forumet? Merkelig at det er mulig å bli så opprørte over tekniske forandringer på en internettside.

Forumet var allikevel blitt så internt og klikkete at det er på tide med litt utskiftninger :)

Har du den opplevelsen? Da kan jeg bare si at alt var verre før.

Og at det sannsynligvis alltid vil være dem som har den oppfatningen.

Jeg synes det er leit hvis du oppfatter miljøet her slik. Men jeg kjenner ikke igjen den fremstillingen.

Skrevet

Det danske dol er nostalgi. Back to 2000 :o) Det er jo helt som gode, gamle dol som vi alle husker.

Det danske forumet er nok desverre blitt gammelt og skrøpelig på sine eldre dager.

Skrevet

Det danske forumet er nok desverre blitt gammelt og skrøpelig på sine eldre dager.

Jeg er enig, det er masse som ikke virker. Men moro likevel for noen dager. Antagelig er det ikke holdbart i lengden å være der.

Vi får bare håpe at utv webbis tilslutt kommer fram til en god løsning her. Akkurat nå får jeg ikke 100 nyeste til å virke og det irriterer meg. Jeg har vært gjennom endel forandringer og vi hyler jo like mye hver gang, men fortsetter og blir tilslutt vant med forandringene.

Skrevet

Jeg er enig, det er masse som ikke virker. Men moro likevel for noen dager. Antagelig er det ikke holdbart i lengden å være der.

Vi får bare håpe at utv webbis tilslutt kommer fram til en god løsning her. Akkurat nå får jeg ikke 100 nyeste til å virke og det irriterer meg. Jeg har vært gjennom endel forandringer og vi hyler jo like mye hver gang, men fortsetter og blir tilslutt vant med forandringene.

Jeg kan forstå at det er vanskelig å ta i mot nye endringer for de som har vært her i mange år. Men så har man jo også evnen til å tilpasse seg.

Kult med danske dol, så lenge det varer.

Har du forresten prøvd å skrolle ned til du kommer til "sør en fagperson" også er det en blå "i" du kan trykke på, da blir trådlisten lengre.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det kommer med jevne mellomrom innlegg om denne klanen. Jeg er en ganske aktiv doler, og jeg undrer meg hver gang, hvem er klanen? Kan du fortelle meg det, siden du tydligvis vet det?

Det har vært mange friske diskusjoner her, og om du mener at de faste mener det samme, så oppfatter jeg det ikke slik. Folk har sine meninger, og diskuter. Noen ganger blir man enige, andre ganger blir man enig om at man er uenige, andre ganger er man bare uenig.

Nye brukere har fått svar på sine spm, så sant noen har ett svar og gi. Det har jo kommet nye inn med ett spm, og så blitt værendes her.

Det har vært mye trolling og spamming i det siste, det har gjort at det har rådet endel kaos, og nye brukere kan nok ha blitt skremt bort av det, eldre brukere også. Men det er et problem som det da må taes tak i.

Jeg synes også at det er lov og si i fra om man ikke liker designet her. Det skal jo være brukervennlig, og da har man nytte av brukerene sin mening. Noen roper høyere enn andre, men slik er det i RL også. Folk er forskjellige, folk reagerer forskjellig, folk sier i fra på forskjellige måter. Eldre dolere er jo også mer varme i trøya, og sier lettere i fra. Slik er det som oftes i RL også.

Det er jo fint for deg om du nå trives her da :o) Men jeg lurer enda på dette med klanen altså.

Skrevet

Jeg kan forstå at det er vanskelig å ta i mot nye endringer for de som har vært her i mange år. Men så har man jo også evnen til å tilpasse seg.

Har du forresten prøvd å skrolle ned til du kommer til "sør en fagperson" også er det en blå "i" du kan trykke på, da blir trådlisten lengre.

Oi så greit! Den har ikke jeg sett før. Der forsvant en del av min irritasjon i alle fall :o)

Gjest trultemor26
Skrevet

wow!! Supert! Det hjalp mye!!

Skrevet

Hm. Det ble bedre nå, må innrømme det, men jeg synes uansett det var mer oversiktlig når de var vertikaldelt. Var en del scrolling da også, men ikke noe så mye som nå.

Skrevet

Har du den opplevelsen? Da kan jeg bare si at alt var verre før.

Og at det sannsynligvis alltid vil være dem som har den oppfatningen.

Jeg synes det er leit hvis du oppfatter miljøet her slik. Men jeg kjenner ikke igjen den fremstillingen.

Jeg oppfatter det iallefall ikke sånn, og jeg er ikke en del av "klanen". [iallefall vet ikke de andre at jeg egentlig er det ;-)] Jeg har hengt rundt her og stort sett lest i mange år.

Har kost meg med de forskjellige diskusjonene om stort og smått. Også de såkalt "interne" utglidningene i enkelte tråder. Bare koselig, synes jeg.

Det får meg stort sett i god humør å ta turen innom DOL. Et koselig nettsted har det vært.

Håper de ansvarlige tar til fornuft og hører på de fleste faste brukerne sine. Den vertikale løsningen var mye bedre! :-)

Skrevet

Det er nesten så jeg skulle skrevet det selv. Synes kanskje mange er litt VEL utålmodige her. En god del av kommentarene vedrørende nye DOL har jo blitt tatt til etterretning og forsøkt endret på. Det at en del har "flyttet" til danske DOL fordi det ligner på det gamle oppsettet, er bare latterlig synes jeg....

Nei: smør dere heller med litt tålmodighet, kom med konstruktiv kritikk/forslag til endringer, - så vil dette helt sikkert gå seg til etterhvert :-)

Gjest Rrose
Skrevet

Hvilken klan?...hehe jeg er nok ingen gammel doler...ser at fler har vært her så lenge som i 9 år! Men jeg syns det bare er morsomt jeg at det er litt temperatur her inne til tider...dessuten noen som også fleiper endel...men jeg likte det ikke når jeg forsto at jeg kanskje satt helt alvorlig og svarte på spørsmål som kanskje bare var en fleip...da føler jeg meg lurt...og usikker på hva som er hva...

Skrevet

Hører jeg med til klanen? Jeg er i alle fall en de som har vært her lengst, jeg kjenner mange her inne, men jeg tror ikke jeg er med i noen klikk? Det eneste er at jeg i peroder knapt gidder svare helt ukjente nick fordi det har vært så mye spamming her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...