Gå til innhold

Er dere ikke redd for å


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg tror administrasjonen overvurderer seg selv.

De siste årene har det vært en jevn strøm av folk hit, og mange har blitt.

Hvorfor kommer de hit i utgangspunktet? Jo, i veldig stor grad for å stille et fagrelatert spørsmål, enten det er innefor psykiatri, samliv, sex, beinbrudd, trening eller hva det nå måtte være.

Spørsmålet administrasjonen har glemt å stille seg er hvorfor mange av disse har blitt.

Tidligere, da de postet sitt spørsmål, spratt det opp en remse med andre spørsmål, mer eller mindre seriøse diskusjoner og en del vås, på venstresiden.

De fleste kikket nok på denne og konstaterte to ting: Her er det mye liv. Her er det noe for alle.

Nå er dette borte. Man ser det ikke med mindre man søker aktivt på forumet for å finne det.

Og hvem gidder det på et nytt forum? De kom jo ikke i utgangspunktet hit for å finne et sted å være, men for å stille et konkret spørsmål.

Det er ikke de gamle brukerne dol bør uroe seg over å miste. De bør uroe seg over at det ikke kommer til å komme noen nye, samtidig som svært mange av de gamle forsvinner.

Svært mange av de som forsvinner er direkte årsaker til mange debatter og mye liv, selv om det har vært en del pjatt (mange tiltrekkes av pjatt også), og når disse forsvinner, altså de som har holdt liv i dol langt mer enn diverse fagpersoner, vil også andre, de av dere som nå sier ”dette er jo helt ok”, forsvinne, for dere kikker innom sjeldnere og sjeldnere når det er færre og færre innlegg her, og det vil det bli.

Hvorfor er dol et stort forum mens Lommelegen knapt har brukere?

Svaret på dette er naturligvis det som var unikt med dol.

Dette er nå borte. Nå blir dol nettopp som Lommelegen.

Det er en grunn til at de som tidligere dro innom Lommelegen for å stille et spørsmål om inkontinens ikke ble der.

Det er en grunn til at de samme ble på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    15

  • Lillemus

    3

  • Katt-ja

    3

  • Mekri

    3

ShitDiddelyDo

Godt skrevet :)

Og dessverre veldig riktig.

Dol har forandret seg mange ganger i løpet av årene, men de har aldri forandret den åpne malen de hele tiden har hatt.

Nå har de forandret alt, og dol blir et lukket forum.

Det er et problem. For nye brukere kommer ikke til når de ikke engang ser livet her.

Men jeg mener ... jeg snakker til folk som presterte å legge ut et nytt forum før det var i nærheten av ferdig, så jeg snakker ikke akkurat til her og fru IQ.

Tenkte bare jeg skulle skrive noe fornuftig sånn helt på tampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessverre veldig riktig.

Dol har forandret seg mange ganger i løpet av årene, men de har aldri forandret den åpne malen de hele tiden har hatt.

Nå har de forandret alt, og dol blir et lukket forum.

Det er et problem. For nye brukere kommer ikke til når de ikke engang ser livet her.

Men jeg mener ... jeg snakker til folk som presterte å legge ut et nytt forum før det var i nærheten av ferdig, så jeg snakker ikke akkurat til her og fru IQ.

Tenkte bare jeg skulle skrive noe fornuftig sånn helt på tampen.

Hjeeelp. Hva har skjedd?

Hmm. 100 nyeste,- er den borte? (det var jo den jeg som regel brukte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! :-)

Veldig godt skrevet. Og dette kan de iallefall ikke kalle usaklig kritikk...

Jeg er av de som stort sett har lest på DOL. Men nå MÅ jeg bare engasjere meg. Tenk å ødelegge et unikt forum sånn.

Og det mot så og si alles vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeelp. Hva har skjedd?

Hmm. 100 nyeste,- er den borte? (det var jo den jeg som regel brukte...)

Ahhh- fant den selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å miste interessen for dette forumet før fornyelsen jeg for min del.

Det er lite interesante tema for tiden og hvis det skulle være noen som virker interesant,ender ofte med drittslenging. En opphetet diskusjon er gøy, men det er ikke gøy lenger når folk går inn for å drepe diskusjonen.

Selv har jeg vært ganske opptatt av ett spesielt tema den siste tiden som jeg har hatt lyst til å diskutere, men da får man bare høre: -Svært så opphengt du er i dette da!

Ja, jeg har vært opptatt av det og er det fremdeles og derfor følger jeg heller litt med på et annet forum litt fra sidelinja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nemlig! :-)

Veldig godt skrevet. Og dette kan de iallefall ikke kalle usaklig kritikk...

Jeg er av de som stort sett har lest på DOL. Men nå MÅ jeg bare engasjere meg. Tenk å ødelegge et unikt forum sånn.

Og det mot så og si alles vilje.

Ja, det er vanskelig å forstå hva de har tenkt på.

Det å utvikle forumet er positivt, men jeg kan virkelig ikke se en eneste positiv effekt av denne nye nettsiden, mens det er haugevis av negative.

Det er tragikomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Begynte å miste interessen for dette forumet før fornyelsen jeg for min del.

Det er lite interesante tema for tiden og hvis det skulle være noen som virker interesant,ender ofte med drittslenging. En opphetet diskusjon er gøy, men det er ikke gøy lenger når folk går inn for å drepe diskusjonen.

Selv har jeg vært ganske opptatt av ett spesielt tema den siste tiden som jeg har hatt lyst til å diskutere, men da får man bare høre: -Svært så opphengt du er i dette da!

Ja, jeg har vært opptatt av det og er det fremdeles og derfor følger jeg heller litt med på et annet forum litt fra sidelinja.

Ja, det er mye drit, men å skremme bort gamle brukere og samtidig sørge for at potensielle nye brukere ikke engang vil forstå at dette er et diskusjonsforum som går utover legerelaterte spørsmål, er ikke veien å gå.

Når det gjelder din aktuelle interesse har du for øvrig fått haugevis av lange og seriøse tilbakemeldinger fra andre engasjerte folk, men det virker ikke som om du er fornøyd all den tid 99 % ikke har ditt syn på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanskelig å forstå hva de har tenkt på.

Det å utvikle forumet er positivt, men jeg kan virkelig ikke se en eneste positiv effekt av denne nye nettsiden, mens det er haugevis av negative.

Det er tragikomisk.

Nesten synd det er så mange bugs i den eldgamle danske DOLsida :-)

Jeg håper uansett at noen i ledelsen av Doktoronline våkner snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nesten synd det er så mange bugs i den eldgamle danske DOLsida :-)

Jeg håper uansett at noen i ledelsen av Doktoronline våkner snart...

Ja, den danske var ubrukelig.

Og siden det åpenbart er redaksjonen her som står for vedlikeholdet, er det nok lite sannsynlig at de fikser den opp for svikere herfra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye drit, men å skremme bort gamle brukere og samtidig sørge for at potensielle nye brukere ikke engang vil forstå at dette er et diskusjonsforum som går utover legerelaterte spørsmål, er ikke veien å gå.

Når det gjelder din aktuelle interesse har du for øvrig fått haugevis av lange og seriøse tilbakemeldinger fra andre engasjerte folk, men det virker ikke som om du er fornøyd all den tid 99 % ikke har ditt syn på saken.

Det blir ingen diskusjon uten at noen er uenige og når noen er uenige med meg blir temperaturen høy og det liker jeg. Trodde du hadde skjønt det etter at jeg har vært så lenge på DOL:)

Jeg vet jeg kan være ganske krass sjøl, men ikke usaklig håper jeg.

Det er når noen forsøker å drepe diskusjonen jeg gir opp. Da er liksom diskusjonen over for min del og outing hvis man ønsker å være anonym har jeg heller ingen sans for og jeg tror du vet hva jeg sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Det blir ingen diskusjon uten at noen er uenige og når noen er uenige med meg blir temperaturen høy og det liker jeg. Trodde du hadde skjønt det etter at jeg har vært så lenge på DOL:)

Jeg vet jeg kan være ganske krass sjøl, men ikke usaklig håper jeg.

Det er når noen forsøker å drepe diskusjonen jeg gir opp. Da er liksom diskusjonen over for min del og outing hvis man ønsker å være anonym har jeg heller ingen sans for og jeg tror du vet hva jeg sikter til.

Hvis du har blitt outa mailer du webbis og får brukeren utestengt. De kan se hvilket brukernavn som har outa deg.

Men ja, ryktene går fort, og jeg hørte du hadde blitt outa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den danske var ubrukelig.

Og siden det åpenbart er redaksjonen her som står for vedlikeholdet, er det nok lite sannsynlig at de fikser den opp for svikere herfra. :)

Med mindre de allerede har fått betalt for å holde sida vedlike i x antall år? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har blitt outa mailer du webbis og får brukeren utestengt. De kan se hvilket brukernavn som har outa deg.

Men ja, ryktene går fort, og jeg hørte du hadde blitt outa.

Jeg vet ikke om noen andre enn deg som skulle kunne vite noe om meg og det gjennom en felles "bekjent" .Jeg kan ihvertfall ikke tenke meg noen annen, men hvis jeg tar feil, legger jeg meg på knærne og ber så mye om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg vet ikke om noen andre enn deg som skulle kunne vite noe om meg og det gjennom en felles "bekjent" .Jeg kan ihvertfall ikke tenke meg noen annen, men hvis jeg tar feil, legger jeg meg på knærne og ber så mye om unnskyldning.

Tror du jeg har outa deg?

Jeg har aldri outa noen her (bortsett fra bebba), og jeg ville da aldri outa deg bare fordi jeg ikke er enig med deg i en spesifikk sak.

Dessuten vet jeg ingenting om deg utover hva jeg har lest her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke denne tråden før nå jeg:) er i overkant uoversiktlig på dol:(

Ville bare si at du sier det jeg føler + at det er virkelig synd og se aktiviteten og humøret bare forsvinne ut her, det var en plass som jeg virkelig koste meg på, søkte råd, og lot meg underholde med.

håper de tar til vett, men tviler vel egentlig på det, synes isåfall det er merkelig at de kjører sitt eget løp når mer enn "enn de fleste" ønsker "gamle dol" tilbake...

uansett, et flott inlegg SDD:)

klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg vet ikke om noen andre enn deg som skulle kunne vite noe om meg og det gjennom en felles "bekjent" .Jeg kan ihvertfall ikke tenke meg noen annen, men hvis jeg tar feil, legger jeg meg på knærne og ber så mye om unnskyldning.

Men du:

Mail webbis.

Jeg vet at enhver kan opprette et nytt brukernavn for å oute noen, men det er vel en viss fare for at den som har outa deg kun har skifta nick.

Jeg vil ikke at du skal tro jeg flyr rundt og outer folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg har outa deg?

Jeg har aldri outa noen her (bortsett fra bebba), og jeg ville da aldri outa deg bare fordi jeg ikke er enig med deg i en spesifikk sak.

Dessuten vet jeg ingenting om deg utover hva jeg har lest her inne.

Neivel godt å høre! Jeg begynte å få mistanke om at du hadde fått vite noe gjennom hun med røyken og ølèn. Nå skal jeg foresten på dansketur med henne snart. Hun har mast i mange år. Hun er klar over at hun ikke kan røyke på rommet, men hun spurte meg om hun kunne få lure seg til å ta morgenrøyken sin dass. Ha ha,det er helt sant;o)

Jada, sa jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...