Gå til innhold

Er dere ikke redd for å


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Gjest møkklei syting

Sikker på ingene av alle de som klager og syter over hele forumet her har sponset denne siten med en jævla krone.

Ikke lite frekt å klage på en gratistjeneste.

Skulle vært interessant å hatt tallene på hvor mye penger i båndbredde disse "faste dolerne" hadde sugd.

Stikker dere? Good riddance :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    15

  • Lillemus

    3

  • Katt-ja

    3

  • Mekri

    3

Gjest Dol er ingen ting lenger

Sikker på ingene av alle de som klager og syter over hele forumet her har sponset denne siten med en jævla krone.

Ikke lite frekt å klage på en gratistjeneste.

Skulle vært interessant å hatt tallene på hvor mye penger i båndbredde disse "faste dolerne" hadde sugd.

Stikker dere? Good riddance :)

Så deilig å ha forsvunnet fra driten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg mistenker at de faktisk ønsker å "ødelegge" den DOL som har vært de siste 10 årene og gå over til en ren helsenettside kjemisk renset for sosial prat og faste brukere... :-/ Man kan jo i alle fall begynne å lure.

Jeg syns _veldig_ synd på alle som ikke har scrollbar akkurat nå...

Jeg ser nå at vi tenker helt likt. Jeg har skrevet noe tilsvarende på Åpent under "Dolredaksjonen er helt geniale"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det sto jo mailadresse og passord, ikke brukernavn og passord, ergo måtte jeg lete meg frem gjennom de mailadressene jeg har hatt de siste årene, heldigvis bruker jeg stort sett samme passord overalt (jada, jeg vet man ikke skal gjøre det)...

Jeg leste ikke hva det stod jeg, skrev bare inn det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Sikker på ingene av alle de som klager og syter over hele forumet her har sponset denne siten med en jævla krone.

Ikke lite frekt å klage på en gratistjeneste.

Skulle vært interessant å hatt tallene på hvor mye penger i båndbredde disse "faste dolerne" hadde sugd.

Stikker dere? Good riddance :)

Nå må du roe deg, webbis, og i det minste være tøff nok til å underskrive med ditt vanlige "webmaster" når du kommer med oppgulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest møkklei syting

Nå må du roe deg, webbis, og i det minste være tøff nok til å underskrive med ditt vanlige "webmaster" når du kommer med oppgulp.

Ja du vet vel hvem jeg er også du som har trålet denne siten i årevis *riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Bra skrevet!

Jeg titter innom fortsatt, men gløden som pleier å være her er borte.... Ting er mer uoversiktlig og mye mer upersonlig. Håpet er at jeg venner meg til dette også, men som før blir det neppe :-(

Det er nesten så jeg føler en slags sorg over det som engang var. Høres sikkert teit ut for noen, men jeg tror du skjønner hva jeg mener :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Bra skrevet!

Jeg titter innom fortsatt, men gløden som pleier å være her er borte.... Ting er mer uoversiktlig og mye mer upersonlig. Håpet er at jeg venner meg til dette også, men som før blir det neppe :-(

Det er nesten så jeg føler en slags sorg over det som engang var. Høres sikkert teit ut for noen, men jeg tror du skjønner hva jeg mener :-/

Nå har jeg vært innom her en del de siste dagene, dog ikke i nærheten av like mye som vanlig (noe som sannsynligvis er sunt, selv fra jobb ...), og sånn jeg ser det, i hvert fall for min del (og andre kan helt sikkert se det annerledes), er at jeg aktivt må lete etter innlegg dersom jeg er interessert i å finne dem.

Det var ikke tilfellet tidligere. Jeg gikk inn på 100 nye, svarte på et eller annet - og der! var trådlista på venstresiden, og jeg så andre og muligens interessante tråder i forumet jeg nettopp hadde svart på noe, og klikket meg inn på dem.

Det er mulig jeg er bortskjemt med det tidligere oppsettet og derfor har blitt lat, men jeg har ikke vært inne på Meldinger en eneste gang etter omleggingen. Jeg aner ikke om det er noe nytt på sex eller samliv, og jeg har ikke sett annet enn enkeltinnlegg på åpent.

Jeg føler føler jeg er alene her når jeg skriver, og det tar bort lysten til å skrive.

Da går jeg heller inn på forum for noe som interesserer meg spesielt, som hockey, fotball, musikk eller film, altså temaer som interesserer meg spesielt og forumer jeg også var på tidligere, men i langt mindre grad enn jeg var her.

Nå er, for min del, i hvert fall, siden for uoversiktelig til at jeg klarer å engasjere meg i noe som helst, i hvert fall utover sytetrådene, men min deltakelse i sistnevnte er mest et siste desperat sukk for å si fra om hva jeg synes bør gjøres bedre, uten at jeg egentlig tror det er noe poeng, og jeg får heller ikke inntrykk av at det jeg, eller andre for den saks skyld, skriver blir lest, og blir det lest blir det i hvert fall ikke tatt til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra skrevet!

Jeg titter innom fortsatt, men gløden som pleier å være her er borte.... Ting er mer uoversiktlig og mye mer upersonlig. Håpet er at jeg venner meg til dette også, men som før blir det neppe :-(

Det er nesten så jeg føler en slags sorg over det som engang var. Høres sikkert teit ut for noen, men jeg tror du skjønner hva jeg mener :-/

"Det er nesten så jeg føler en slags sorg over det som engang var. Høres sikkert teit ut for noen, men jeg tror du skjønner hva jeg mener :-/"

Åå, jeg har det på akkurat samme måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nå har jeg vært innom her en del de siste dagene, dog ikke i nærheten av like mye som vanlig (noe som sannsynligvis er sunt, selv fra jobb ...), og sånn jeg ser det, i hvert fall for min del (og andre kan helt sikkert se det annerledes), er at jeg aktivt må lete etter innlegg dersom jeg er interessert i å finne dem.

Det var ikke tilfellet tidligere. Jeg gikk inn på 100 nye, svarte på et eller annet - og der! var trådlista på venstresiden, og jeg så andre og muligens interessante tråder i forumet jeg nettopp hadde svart på noe, og klikket meg inn på dem.

Det er mulig jeg er bortskjemt med det tidligere oppsettet og derfor har blitt lat, men jeg har ikke vært inne på Meldinger en eneste gang etter omleggingen. Jeg aner ikke om det er noe nytt på sex eller samliv, og jeg har ikke sett annet enn enkeltinnlegg på åpent.

Jeg føler føler jeg er alene her når jeg skriver, og det tar bort lysten til å skrive.

Da går jeg heller inn på forum for noe som interesserer meg spesielt, som hockey, fotball, musikk eller film, altså temaer som interesserer meg spesielt og forumer jeg også var på tidligere, men i langt mindre grad enn jeg var her.

Nå er, for min del, i hvert fall, siden for uoversiktelig til at jeg klarer å engasjere meg i noe som helst, i hvert fall utover sytetrådene, men min deltakelse i sistnevnte er mest et siste desperat sukk for å si fra om hva jeg synes bør gjøres bedre, uten at jeg egentlig tror det er noe poeng, og jeg får heller ikke inntrykk av at det jeg, eller andre for den saks skyld, skriver blir lest, og blir det lest blir det i hvert fall ikke tatt til etterretning.

Fullstendig enig i alt du skriver! Akkurat sånn føles det for meg også :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

"Det er nesten så jeg føler en slags sorg over det som engang var. Høres sikkert teit ut for noen, men jeg tror du skjønner hva jeg mener :-/"

Åå, jeg har det på akkurat samme måte...

Vi får snufse litt sammen ;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Så hjertens enig i det du skriver, SDD!

Huttetu, for et oppsett. Hva har de tenkt med?? Dol som var så bra...:´( Nå er det bare rot, jo.

Nei, dette er ingen plass å bli værende.

Hilsen en fortsatt sjokkskadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste ikke hva det stod jeg, skrev bare inn det vanlige.

Det gjorde jeg også nå og det funka. :o)

Men hva har de gjort nå? Vinduet jeg skriver i nå er jo knøttlite! Må scrolle laaangt ned for å finne send-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for deg er at du må drikke hver gang hun sier skål - og det kan bety at du blir jævla full, for jeg har aldri hørt makan til skåling før. :)

Det gikk bra. Jeg passet på å bøtte innpå med masse vann.Men du har rett;o) Jeg har aldri hørt maken til skåling jeg heller:) Jeg måtte vekselvis skåle med vannglasset og ølglasset i ett sett. Jeg blir blir imponert over hvor mye den damen tåler og likevel så hun like edru ut.Dagen etter (altså i dag) var hun i gang med å drikke igjen allerede rett etter lunsjen. Og det var ikke lite heller.

Ellers er hun flink til å passe på. Jeg tror hun sjekket omtrent 20 ganger at vi hadde fått med oss alt i fra rommet. Og måtte sjekke døra mange ganger før hun var helt forsikret om at den var låst. Hun ville til å med bestemme når jeg skulle på do.- Nå er det lurt å gå på do, sier hun før vi går dit og dit. Jeg følte meg som en treåring:)

Hun er jo snill da, men jeg tror det blir en god stund til jeg drar på en slik tur. Med fare for å virke fisefin, jeg synes det var HARRY:)

Drita fulle voksne folk som lå strødd overalt. Ikke noe vakkert syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det gikk bra. Jeg passet på å bøtte innpå med masse vann.Men du har rett;o) Jeg har aldri hørt maken til skåling jeg heller:) Jeg måtte vekselvis skåle med vannglasset og ølglasset i ett sett. Jeg blir blir imponert over hvor mye den damen tåler og likevel så hun like edru ut.Dagen etter (altså i dag) var hun i gang med å drikke igjen allerede rett etter lunsjen. Og det var ikke lite heller.

Ellers er hun flink til å passe på. Jeg tror hun sjekket omtrent 20 ganger at vi hadde fått med oss alt i fra rommet. Og måtte sjekke døra mange ganger før hun var helt forsikret om at den var låst. Hun ville til å med bestemme når jeg skulle på do.- Nå er det lurt å gå på do, sier hun før vi går dit og dit. Jeg følte meg som en treåring:)

Hun er jo snill da, men jeg tror det blir en god stund til jeg drar på en slik tur. Med fare for å virke fisefin, jeg synes det var HARRY:)

Drita fulle voksne folk som lå strødd overalt. Ikke noe vakkert syn.

Jeg er yngre enn dere og finner det griseharry selv. Egentlig litt kjipt. Det er tegn på at jeg ikke er 18 lenger. :/

Men hun dama: Jeg kjenner henne jo overhodet ikke, men hadde noen timer i en bar med henne over et par dager, og jeg er enig med deg: Det finnes ikke vondt i henne, og hun er nok utrolig snill og grei. Hun er bare litt mye. Som den menneskekjenneren jeg er forstår jeg såpass. :)

Tror kanskje det er noe selvtillitsgreier og den slags, og at man egentlig bare må være snill med henne, for jeg tror ikke det er noen fare for at en som henne ikke er snill med andre. :)

Du får be henne hilse Magaluf. For jeg drar ikke tilbake. Men det gjør hun. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er yngre enn dere og finner det griseharry selv. Egentlig litt kjipt. Det er tegn på at jeg ikke er 18 lenger. :/

Men hun dama: Jeg kjenner henne jo overhodet ikke, men hadde noen timer i en bar med henne over et par dager, og jeg er enig med deg: Det finnes ikke vondt i henne, og hun er nok utrolig snill og grei. Hun er bare litt mye. Som den menneskekjenneren jeg er forstår jeg såpass. :)

Tror kanskje det er noe selvtillitsgreier og den slags, og at man egentlig bare må være snill med henne, for jeg tror ikke det er noen fare for at en som henne ikke er snill med andre. :)

Du får be henne hilse Magaluf. For jeg drar ikke tilbake. Men det gjør hun. :)

"Det er tegn på at jeg ikke er 18 lenger. :/" Det var de over 40 som var mest harry. At ungdommen drikker seg drita har jeg forstålse for, men her var den eldre garde verst.

Hun drar tilbake ja. Det blir gjøkredet i år også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært innom her en del de siste dagene, dog ikke i nærheten av like mye som vanlig (noe som sannsynligvis er sunt, selv fra jobb ...), og sånn jeg ser det, i hvert fall for min del (og andre kan helt sikkert se det annerledes), er at jeg aktivt må lete etter innlegg dersom jeg er interessert i å finne dem.

Det var ikke tilfellet tidligere. Jeg gikk inn på 100 nye, svarte på et eller annet - og der! var trådlista på venstresiden, og jeg så andre og muligens interessante tråder i forumet jeg nettopp hadde svart på noe, og klikket meg inn på dem.

Det er mulig jeg er bortskjemt med det tidligere oppsettet og derfor har blitt lat, men jeg har ikke vært inne på Meldinger en eneste gang etter omleggingen. Jeg aner ikke om det er noe nytt på sex eller samliv, og jeg har ikke sett annet enn enkeltinnlegg på åpent.

Jeg føler føler jeg er alene her når jeg skriver, og det tar bort lysten til å skrive.

Da går jeg heller inn på forum for noe som interesserer meg spesielt, som hockey, fotball, musikk eller film, altså temaer som interesserer meg spesielt og forumer jeg også var på tidligere, men i langt mindre grad enn jeg var her.

Nå er, for min del, i hvert fall, siden for uoversiktelig til at jeg klarer å engasjere meg i noe som helst, i hvert fall utover sytetrådene, men min deltakelse i sistnevnte er mest et siste desperat sukk for å si fra om hva jeg synes bør gjøres bedre, uten at jeg egentlig tror det er noe poeng, og jeg får heller ikke inntrykk av at det jeg, eller andre for den saks skyld, skriver blir lest, og blir det lest blir det i hvert fall ikke tatt til etterretning.

Vi er flere som føler det slik.

Jeg føler meg nesten litt som Lillebjørn Nilsen: "Men en trekkfugl vener tilbvake, om ikke annet så på trass"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...