Gå til innhold

Er dere ikke redd for å


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Men du:

Mail webbis.

Jeg vet at enhver kan opprette et nytt brukernavn for å oute noen, men det er vel en viss fare for at den som har outa deg kun har skifta nick.

Jeg vil ikke at du skal tro jeg flyr rundt og outer folk.

Jeg tror på deg nå. Dessuten maila jeg han raskt og fikk det sletta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    15

  • Lillemus

    3

  • Katt-ja

    3

  • Mekri

    3

ShitDiddelyDo

Neivel godt å høre! Jeg begynte å få mistanke om at du hadde fått vite noe gjennom hun med røyken og ølèn. Nå skal jeg foresten på dansketur med henne snart. Hun har mast i mange år. Hun er klar over at hun ikke kan røyke på rommet, men hun spurte meg om hun kunne få lure seg til å ta morgenrøyken sin dass. Ha ha,det er helt sant;o)

Jada, sa jeg:)

Hehe, altså: Hvordan kan du tro det er mulig å få noe fornuftig ut av henne? Eneste jeg hørte var om røyk, en haug med "skål a' dere/du", og en del om den praktiske bruken av nikotintyggis på steder hvor det ikke var lov til å røyke i 3 minutter. :)

Jeg ville aldri outa noen, men i hvert fall ikke deg. Jeg er uenig med deg i en sak, men jeg bruker da ikke det mot mange år på dol. Er vel ikke en eneste person her jeg aldri har vært uenig med i noe ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Dette var en reflektert oppsummering som sikkert er dekkende for de aller fleste.

Men hvorfor er det ikke mer aktivitet på dol.dk nå som så mange har funnet fram dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, altså: Hvordan kan du tro det er mulig å få noe fornuftig ut av henne? Eneste jeg hørte var om røyk, en haug med "skål a' dere/du", og en del om den praktiske bruken av nikotintyggis på steder hvor det ikke var lov til å røyke i 3 minutter. :)

Jeg ville aldri outa noen, men i hvert fall ikke deg. Jeg er uenig med deg i en sak, men jeg bruker da ikke det mot mange år på dol. Er vel ikke en eneste person her jeg aldri har vært uenig med i noe ... :)

Man skal jo ikke mobbe noen så jeg skal ikke si for mye, men hun er langt mer utrolig enn du aner:)

Til hennes fordel, så er det tydelig at hun sliter med nerver, så sånn sett er det litt synd på henne og hun skal få røyke og skåle så mye hun vil for meg. Så lenge hun sier bare skål!, så sier hun ihverfall noe fornuftig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Man skal jo ikke mobbe noen så jeg skal ikke si for mye, men hun er langt mer utrolig enn du aner:)

Til hennes fordel, så er det tydelig at hun sliter med nerver, så sånn sett er det litt synd på henne og hun skal få røyke og skåle så mye hun vil for meg. Så lenge hun sier bare skål!, så sier hun ihverfall noe fornuftig:)

Problemet for deg er at du må drikke hver gang hun sier skål - og det kan bety at du blir jævla full, for jeg har aldri hørt makan til skåling før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Dette var en reflektert oppsummering som sikkert er dekkende for de aller fleste.

Men hvorfor er det ikke mer aktivitet på dol.dk nå som så mange har funnet fram dit?

Fordi forumet er ødelagt.

Det ser ikke ut til å ha vært i bruk på 5 år, og består av haugevis av bugs.

Og siden det er dolfolka her som ser ut til å være ansvarlige for forumet, tviler jeg på at de kommer til å rette det opp for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en reflektert oppsummering som sikkert er dekkende for de aller fleste.

Men hvorfor er det ikke mer aktivitet på dol.dk nå som så mange har funnet fram dit?

Kanskje en del folk må komme seg i seng når klokka er såpass mye? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for deg er at du må drikke hver gang hun sier skål - og det kan bety at du blir jævla full, for jeg har aldri hørt makan til skåling før. :)

Jeg vet hvordan jeg gjør det. Jeg bare tar en bitteliten slurk hver gang. Jeg har blitt så kjedelig med årene. Hater nemlig å være fyllesyk.

Ellers får jeg se positivt på det. Bra trening for høyrearmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Kanskje en del folk må komme seg i seng når klokka er såpass mye? ;-)

Nåh, du er vittig med meg? ;-)

Jeg glemte klokka helt en stund. Men av og til har jeg passiarer på denne tiden, det pleier å være en del folk oppe. Dorthe/dorthe og sdd er ikke heeelt alene om sin døgnrytme vettu.

Men nå da du minnet meg om tiden må jeg avslutte. Sees i Danmark eller gamlelandet, i morgen eller en annen vakker dag! Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg funnet ut hvlken mailadresse jeg tydeligvis har brukt da jeg registrerte nicket Lillemus - hvorfor plutselig innlogging med mailadresse? Det er jo mange år og flere mailadresseendringer siden jeg kom inn her - man kan da ikke forvente at jeg husker sånt!

Nei, DOL er totalt ødelagt for min del og jeg kommer ikke til å være her inne. Det er jo helt håpløst å finne frem her nå, rotete og jævlig har det blitt også. Og som du sier - nettstedets yrende liv kommer kjapt til å dø ut av seg selv, det er jeg overbevist om. Men til da får ledelsen bare sitte der på sin høye hest og tro hva de vil. Det er vi - grasrota! - som har holdt liv i DOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg helt enig, altså! Det koselige og lett fremkommelige over dol er borte.

Litt har kommet på plass de siste dagene, men det er på langt nær så oversiktlig som det var før.

Jeg har vært på kvinneguiden, men ble ikke værende der, nettopp pga at oversikten ikke var der.

Og jeg fikk ikke logget meg inn med det vanlige nicket mitt, så jeg måtte lage et nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at de faktisk ønsker å "ødelegge" den DOL som har vært de siste 10 årene og gå over til en ren helsenettside kjemisk renset for sosial prat og faste brukere... :-/ Man kan jo i alle fall begynne å lure.

Jeg syns _veldig_ synd på alle som ikke har scrollbar akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg mistenker at de faktisk ønsker å "ødelegge" den DOL som har vært de siste 10 årene og gå over til en ren helsenettside kjemisk renset for sosial prat og faste brukere... :-/ Man kan jo i alle fall begynne å lure.

Jeg syns _veldig_ synd på alle som ikke har scrollbar akkurat nå...

Ja, det er en grei teori, men man skulle jo tro en sait som dol var avhengig av de sponsorkronene mange innlegg gir, og jeg tviler på at dol kan overleve uten mange brukere/innlegg.

Dette virker bare lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at de faktisk ønsker å "ødelegge" den DOL som har vært de siste 10 årene og gå over til en ren helsenettside kjemisk renset for sosial prat og faste brukere... :-/ Man kan jo i alle fall begynne å lure.

Jeg syns _veldig_ synd på alle som ikke har scrollbar akkurat nå...

Jeg mente selvfølgelig sånn scollehjul på musa... ikke scrollbar... *trøtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra skrevet;)

Har nå vimsa rundt her inn de siste par dagene i håp om at alt plutselig skal bli logisk, enkelt og brukervennlig. Men neida:(

Det unike ved dol er og blir borte. Du trengte liksom ikke bruke noe ekstra tid og energi på å finne frem før. Mens nå bruker jeg altfor mye tid på å lete i innlegg og forskjellige fora. Da mister en litt av piffen, og forumet ligner mer på andre tungvinte fora!

Er stygt redd for at du har rett i at det vil bli vanskelig å beholde gamle dolere, samt rekruttere nye.

(Og jeg blir så vanvittig gal av at siden hopper av scrollingen hele tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at de faktisk ønsker å "ødelegge" den DOL som har vært de siste 10 årene og gå over til en ren helsenettside kjemisk renset for sosial prat og faste brukere... :-/ Man kan jo i alle fall begynne å lure.

Jeg syns _veldig_ synd på alle som ikke har scrollbar akkurat nå...

Tenker som deg, er det virkelig slik at de ønsker å hive oss ut herfra?

Jeg begriper ikke hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Veldig bra skrevet, SDD.

Jeg er en av dem som har brukt mye tid på DOL, dog i varierende grad, de siste åtte årene, og jeg har likt meg godt. Har aldri truffet folk personlig, men jeg har lært mye om mennesketyper og tema jeg ikke har hatt tett innpå meg til daglig. Diskusjoner, småprat og vas er også artig å få med seg.

Jeg kommer nok til å stikke innom her for å se hvordan det utvikler seg. Tar ingen avskjed - men jeg synes det er synd at mange av de som virkelig har vært det som gir DOL liv, nå forsvinner.

Forumet kommer trolig til å bli preget av saklige, tørre kjedelige saker, uten det yrende livet det var frem til i forgårs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg funnet ut hvlken mailadresse jeg tydeligvis har brukt da jeg registrerte nicket Lillemus - hvorfor plutselig innlogging med mailadresse? Det er jo mange år og flere mailadresseendringer siden jeg kom inn her - man kan da ikke forvente at jeg husker sånt!

Nei, DOL er totalt ødelagt for min del og jeg kommer ikke til å være her inne. Det er jo helt håpløst å finne frem her nå, rotete og jævlig har det blitt også. Og som du sier - nettstedets yrende liv kommer kjapt til å dø ut av seg selv, det er jeg overbevist om. Men til da får ledelsen bare sitte der på sin høye hest og tro hva de vil. Det er vi - grasrota! - som har holdt liv i DOL!

Jeg logget inn med bare vanlig brukernavn og passord - prøvde du det først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logget inn med bare vanlig brukernavn og passord - prøvde du det først?

Nei, det sto jo mailadresse og passord, ikke brukernavn og passord, ergo måtte jeg lete meg frem gjennom de mailadressene jeg har hatt de siste årene, heldigvis bruker jeg stort sett samme passord overalt (jada, jeg vet man ikke skal gjøre det)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...