Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har opprettet gruppen GAMLE DOLERE på MSN grupper, og alle som ønsker det er hjertelig velkommen til å joine. Forandret fra lukket til åpen gruppe, så nå håper jeg det skal gå bra å melde seg inn. Jeg har absolutt null erfaring med dette, så bær over med meg. http://groups.msn.com/GAMLEDOLERE er linken til gruppa. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Dette er vel å overdrive? jeg skal nok greie å venne meg til nye DOL. Håper gamle dolere blir her også! (å joda, jeg var/er skèptisk til dette nye) 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Dette er vel å overdrive? jeg skal nok greie å venne meg til nye DOL. Håper gamle dolere blir her også! (å joda, jeg var/er skèptisk til dette nye) Alt er frivillig. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har problemer med å logge meg på gruppen. Men håper det går etterhvert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.