Gjest gomle Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har en venn som jeg har et nært forhold til, vi har sterke følelser for hverandre, men er begge opptatt, så noe forhold kan det ikke bli mellom oss. Nå har jeg hatt flere drømmer om ham, der han viser at han beskytter seg. I den ene drømmen holdt han en hjelm i hånda, og i en annen hadde han verneutstyr på seg. Nå lurer jeg på om drømmen forteller meg at han beskytter seg (følelsesmessig altså), eller om den prøver å si at JEG bør beskytte meg. Noen som vet? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Det å drømme om andre personer gjør at vi tenker at det handler om dem, men alle personer handler mest om deg selv. Denne drømmen ville jeg tolket som at , ja som du sier, beskyttelse for deg selv. Det kan dreie seg om handlekraften, egne mål, retning, besluttsomhet og konkurranse. Eks du må beskytte dine handlinger. 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 *sss* ...bare tenker høyt...kanskje det handler om at du beskytter, skjuler eller holder i sjakk disse følelsene du har for han?.... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 *sss* ...bare tenker høyt...kanskje det handler om at du beskytter, skjuler eller holder i sjakk disse følelsene du har for han?.... Tenkte vel mer at det handler om at jeg (og han) må beskytte meg for de følelsene vi har for hverandre, for at de ikke skal slite meg ut helt. At jeg må bygge en slags mur mellom oss? 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Tenkte vel mer at det handler om at jeg (og han) må beskytte meg for de følelsene vi har for hverandre, for at de ikke skal slite meg ut helt. At jeg må bygge en slags mur mellom oss? ..ja...det var det jeg egentlig mente å si...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.