willow Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er litt fortvila. Jeg har særdeles dårlig råd denne måneden, men skal til Hardanger for å feire min kunstnertante som feirer 60 år. Har funnet masse fint som jeg kunne tenke å gi henne, men problemet er at jeg ikke har råd til en gave som koster tusen kroner. Jeg har maks råd til fem hundre. Noen gode råd? 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Hva med et gavekort på noe som hun er interessert i... 500 kr holder mer enn nok til "bare" en tante... 0 Siter
willow Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Hva med et gavekort på noe som hun er interessert i... 500 kr holder mer enn nok til "bare" en tante... god ide, men det blir så upersonlig. samtidig vet jeg ikke hva hun ville vært interessert i å få gavekort på. hu er ganske anti-kommers og...spesiell. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 "min kunstneriske tante" sier du, da passer det fint med noe selvlaget vel? Gå til en hobby butikk å si hva ditt problem er, så hjelper de deg å finne noe som du kan klare å lage selv. Kanskje en pyntenål eller noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.