Gå til innhold

Har webbis stengt danske DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, ikke helt vellykket det der, eller.. Siden er jo fullstendig ustabil. Innlegg forsvinner og det er tregt og omstendelig.. :-( Ikke fikk jeg lagt inn ny tråd der heller. Sikkert webbis som har en finger med i spillet.

Jeg vil ikke miste gode gamle DOL og alle dere jeg "kjenner", men det kan vel se ut som det tynnes i rekkene nå.. Trist. Er det rett og slett meningen å skvise oss ut..?

Om ikke en datakyndig DOLer kan mekke sammen et eget forum, da. Keinstein f.eks? :-) Så veldig interessant for nye brukere ville det kanskje ikke vært men. Nei, dette er trasig. Rett og slett.

Skrevet

Vi kan jo spørre om de vil legge ut den forrige versjonen av dol på en side for oss som vil ha det gamle oppsettet? :)

DOL versjon 2 eller noe sånt.

Skrevet

Jeg skrev nettopp et innlegg der, det gikk som smurt det?

Skrevet

Jeg skrev nettopp et innlegg der, det gikk som smurt det?

Innleggene ligger jo helt hulter til bulter. Eller er det bare hos meg?

Skrevet

Nei, hos meg også. Hehe, bare rot.

Skrevet

Når jeg svarer på et innlegg, spretter det plutselig opp et innlegg fra en HELT annen tråd i ruta til høyre. Vet ikke hvorfor det skjer jeg... Ellers ser nå trådene sånn nogen lunde ryddige ut herfra.

Skrevet

Nei, hos meg også. Hehe, bare rot.

Danskene kan få dette DOL-et, så kan vi få tilbake det vi hadde forrige uke. De bruker de ikke likevel. ;)

Skrevet

Når jeg svarer på et innlegg, spretter det plutselig opp et innlegg fra en HELT annen tråd i ruta til høyre. Vet ikke hvorfor det skjer jeg... Ellers ser nå trådene sånn nogen lunde ryddige ut herfra.

Jeg ser innlegg fra forskjellige tråder i andre tråder, og bare virrvarr...

Skrevet

Jeg ser innlegg fra forskjellige tråder i andre tråder, og bare virrvarr...

Jeg får ikke svart heller jeg, får bare opp error.

Skrevet

Men det er jo ikke så gærent her lenger nå? Syns fortsatt det er unødvendig mye scrolling, men ellers begynner det å komme seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...