Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror man må være veldig tålmodig med dette forumet.

Det er gammelt og skrøpelig.

Noen innlegg havner bare på "nye indlæg", og noen svar havner i helt andre tråder. Og ofte er det vanskelig å få sendt innlegg (internal error).

ylvali1365381015
Skrevet

Synes også det er treigt. Men nordmenn på ferie i Danmark må vel finne seg en slow modus?

Skrevet

Synes også det er treigt. Men nordmenn på ferie i Danmark må vel finne seg en slow modus?

Det er den rake motsetning til minimalismen her, i allefall:-)

ylvali1365381015
Skrevet

Det er den rake motsetning til minimalismen her, i allefall:-)

Ikke videre minimalisteisk rent estetisk her da, farger og effekter tatt i betraktning.

Irriterer meg over flimrende reklame i øyenkroken, men det var verre med den brillereklamen for en tid tilbake. :-)

Skrevet

Ikke videre minimalisteisk rent estetisk her da, farger og effekter tatt i betraktning.

Irriterer meg over flimrende reklame i øyenkroken, men det var verre med den brillereklamen for en tid tilbake. :-)

Det kommer nok mer reklame. Huff.

Gjest annlovinda
Skrevet

Reklame? Ser ikke en reklame jeg, bortsett fra den helt,helt på toppen, med graviditets tester.

Men regner med at det kommer reklame her snart ja.

Skrevet

Det kommer nok mer reklame. Huff.

Skaff deg Firefox 2.0 og Adblocker addon (tillegget) så kan du si farvel til alle reklamer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...