cathlin Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Tror man må være veldig tålmodig med dette forumet. Det er gammelt og skrøpelig. Noen innlegg havner bare på "nye indlæg", og noen svar havner i helt andre tråder. Og ofte er det vanskelig å få sendt innlegg (internal error). 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Synes også det er treigt. Men nordmenn på ferie i Danmark må vel finne seg en slow modus? 0 Siter
cathlin Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Synes også det er treigt. Men nordmenn på ferie i Danmark må vel finne seg en slow modus? Det er den rake motsetning til minimalismen her, i allefall:-) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Det er den rake motsetning til minimalismen her, i allefall:-) Ikke videre minimalisteisk rent estetisk her da, farger og effekter tatt i betraktning. Irriterer meg over flimrende reklame i øyenkroken, men det var verre med den brillereklamen for en tid tilbake. :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 Ikke videre minimalisteisk rent estetisk her da, farger og effekter tatt i betraktning. Irriterer meg over flimrende reklame i øyenkroken, men det var verre med den brillereklamen for en tid tilbake. :-) Det kommer nok mer reklame. Huff. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ikke videre minimalisteisk rent estetisk her da, farger og effekter tatt i betraktning. Irriterer meg over flimrende reklame i øyenkroken, men det var verre med den brillereklamen for en tid tilbake. :-) Reklame? Ser ikke en reklame jeg, bortsett fra den helt,helt på toppen, med graviditets tester. Men regner med at det kommer reklame her snart ja. 0 Siter
fnutt Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Det kommer nok mer reklame. Huff. Skaff deg Firefox 2.0 og Adblocker addon (tillegget) så kan du si farvel til alle reklamer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.