pekkaline Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Heter det ikke lærer lengre? Noen sier det er kontaktperson som er den nye tittelen. Fikk også høre at omsorgs arbeidere og hjelpepleiere skal få tittelen helsefagarbeider. Fler nye tittler jeg bør vite om? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Tror det er riktig det du sier der ja. Litt utenfor temaet. Måtte bare si hei. Jeg kom meg opp idag. Lå til 5 på syv og var ute 2 min over syv. Jeg var bare trøtt idag:) Håper du er bedre. 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 ...klasse heter ikke klasse lenger men gruppe. Skoler heter ikke skoler lenger men kunnskapsbedrifter..hehe...de blir iallefall omtalt som det...syns det er betenkelig med all denne økonomiske terminoligien som spretter frem... 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 ...klasse heter ikke klasse lenger men gruppe. Skoler heter ikke skoler lenger men kunnskapsbedrifter..hehe...de blir iallefall omtalt som det...syns det er betenkelig med all denne økonomiske terminoligien som spretter frem... Herremin! Kunnskapsbedrifter!????!!?? haha, man skal høre mye 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Er man utdannet omsorgsarbeider, så er man omsorgsarbeider. Er man utdannet hjelpepleier, så er man hjelpepleier. Men nå blir disse to utdanningene slått sammen, og de som blir utdannet nå, blir helsefagarbeidere. Helsefagarbeiderutdanning startet opp høsten 2006, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.