Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det ikke lærer lengre? Noen sier det er kontaktperson som er den nye tittelen. Fikk også høre at omsorgs arbeidere og hjelpepleiere skal få tittelen helsefagarbeider. Fler nye tittler jeg bør vite om? :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Tror det er riktig det du sier der ja. Litt utenfor temaet. Måtte bare si hei. Jeg kom meg opp idag. Lå til 5 på syv og var ute 2 min over syv. Jeg var bare trøtt idag:) Håper du er bedre.

Gjest Rrose
Skrevet

...klasse heter ikke klasse lenger men gruppe. Skoler heter ikke skoler lenger men kunnskapsbedrifter..hehe...de blir iallefall omtalt som det...syns det er betenkelig med all denne økonomiske terminoligien som spretter frem...

Skrevet

...klasse heter ikke klasse lenger men gruppe. Skoler heter ikke skoler lenger men kunnskapsbedrifter..hehe...de blir iallefall omtalt som det...syns det er betenkelig med all denne økonomiske terminoligien som spretter frem...

Herremin! Kunnskapsbedrifter!????!!?? haha, man skal høre mye :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Er man utdannet omsorgsarbeider, så er man omsorgsarbeider. Er man utdannet hjelpepleier, så er man hjelpepleier. Men nå blir disse to utdanningene slått sammen, og de som blir utdannet nå, blir helsefagarbeidere. Helsefagarbeiderutdanning startet opp høsten 2006, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...