Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rrose
Skrevet

...jeg var inne på de danske sidene og det var egentlig ikke såååå mye å rope hurra for det heller. Dessuten så jeg at det hadde vært en invasjon av norske dolere der...følte meg litt som den som kommer etter og roper hallo hvor er dere også forsvinner de igjen....så kanskje de løper over til sverrige isteden da.-)...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Åh.. Akkurat slik som vi hadde det her.. Det VAR virkelig mye bedre på gamle DOL:o(

Merker at DOL ikkedrar meg mot PC`n lenger, men det er vel bare positivt:o)

Skrevet

...jeg var inne på de danske sidene og det var egentlig ikke såååå mye å rope hurra for det heller. Dessuten så jeg at det hadde vært en invasjon av norske dolere der...følte meg litt som den som kommer etter og roper hallo hvor er dere også forsvinner de igjen....så kanskje de løper over til sverrige isteden da.-)...

Det går tydlelig an å skrive der inne også, jeg fikk opp svar til meg fra 2000 hehe

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg og Peachy var innom både den danske og den svenske siden for å vurdere hvilken vi burde emigrere til. Men det går ikke an å registrere seg på den svenske, så valget var enkelt :)

Gjest Rrose
Skrevet

Det går tydlelig an å skrive der inne også, jeg fikk opp svar til meg fra 2000 hehe

:-) Nå ble jeg litt forvirra. Skrive hvor? Du må unnskylde jeg er så treg noen ganger. Svar til meg fra 2000? Mente du årstallet 2000? Hvordan er det mulig? Var du der i 2000 også lå det gamle svar der? Dette er ikke ment som å være vansklig!

Skrevet

:-) Nå ble jeg litt forvirra. Skrive hvor? Du må unnskylde jeg er så treg noen ganger. Svar til meg fra 2000? Mente du årstallet 2000? Hvordan er det mulig? Var du der i 2000 også lå det gamle svar der? Dette er ikke ment som å være vansklig!

Ja, jeg var innom både den danske og svenske i år 2000, registrerte meg og skrev noen innlegg. Når jeg nå logger inn og går på svar til meg så ligger svarene til meg der enda :o)

Christian Anker ba oss å registrere oss og prøve å få litt liv der tror jeg. Det er mange kjente, gamle nick som gjorde det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...