Gå til innhold

Den nye fastlegen min og migrene

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Idag var jeg altså hos den nye fastlegen min. Jeg spurte i samme slengen etter ny resept på migrenemedisin.

Jeg har hatt migrene siden barneskolen og sliter en del i perioder med anfall. I noen perioder er jeg helt fin.

Uansett. Legen sier at jeg får bare for en gang, for det er lett å komme i en ond sirkel der man tar mye medisin og som igjen uløser anfall. Jeg sier jeg vet dette siden jeg har hatt det i såpass mange år.

Så presterer hun å si at det beste er at jeg ikke tar medisin, men at jeg tar to paracet og en ibux og går å legger meg! Hallol?!?! Det hjelper jo ikke i hele tatt.

Jeg prøver å forklare at jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet når jeg må ta medisin og det ikke bare hjelper å sove. Og at paracet + ibux ikke hjelper meg i hele tatt. Men neida, dette skulle hjelpe.

Jeg er mildt sagt sjokkert!

Ellers var hun ganske grei ;)

Skrevet

Hmmm. Ikke noe superinntrykk du fikk av din nye fastlege nei. Hva slags migrenemedisin bruker du? Kanskje hun var ny og usikker;-)

Skrevet

Hmmm. Ikke noe superinntrykk du fikk av din nye fastlege nei. Hva slags migrenemedisin bruker du? Kanskje hun var ny og usikker;-)

Jeg bruker nå Imigran nesespray. Veldig effektiv for min del.

Nei, hun er ikke ny heller. Jobbet der lenge, ca 45 år.

Merkelig. Hun virket flink på det andre jeg var der for..

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174044618' post='3574405]

Jeg bruker nå Imigran nesespray. Veldig effektiv for min del.

Nei, hun er ikke ny heller. Jobbet der lenge, ca 45 år.

Merkelig. Hun virket flink på det andre jeg var der for..

Imigran har ikke helt det store misbrukspotensiale:-) Du får be om en større resept neste gang.

Men du - ikke lov å være syk når det er spa i klosteret i helgen - nå må du forte deg å bli friks!

Skrevet

Imigran har ikke helt det store misbrukspotensiale:-) Du får be om en større resept neste gang.

Men du - ikke lov å være syk når det er spa i klosteret i helgen - nå må du forte deg å bli friks!

Jeg sitter fortsatt i sjokk. Kan forstå det om legen hadde sagt det samme da jeg brukte Relpax.

Huff og huff.. Passer dårlig å være syk nå, ja. Men mulig spa vil hjelpe på syka? ;o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174045289' post='3574414]

Jeg sitter fortsatt i sjokk. Kan forstå det om legen hadde sagt det samme da jeg brukte Relpax.

Huff og huff.. Passer dårlig å være syk nå, ja. Men mulig spa vil hjelpe på syka? ;o)

Litt vin, gele og spa er alt du trenger:-)

Skrevet

Litt vin, gele og spa er alt du trenger:-)

Jepp!

*Lage gele til alle nonnene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...