Gå til innhold

Huff...disse bh`ene

Anbefalte innlegg

Gjest buzzzzi
Skrevet

Tror jeg aldri klarer å venne meg på disse tvangstrøyene...

Jeg har mange forskjellige...men jeg "kveles" av de...

Trives best med singletter...

Hvordan er det med dere?

Skrevet

Jeg synes det var veldig uvant og ubehagelig da jeg først begynte, men nå klarer jeg nesten ikke gå uten.

Gjest DD :p
Skrevet

i alle dager... syns det er vondt å gå uten BH jeg, i lengden. Men jeg kjøper alltid behagelige BH'er da, som er store nok, så noen tvangstrøye føles det absolutt ikke som.

Uten BH må jeg jo holde opp puppene med hendene og det må være slitsomt det og.

Mine er sikkert tyngre enn dine.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg må gå med bh. Klarer ikke en dag uten

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg må ha på BH, ellers føler jeg at puppene henger nede på magen. Ikke fullt så ille, men jeg føler meg naken på en måte.

Jeg er utrolig sær på BHèr, men nå har jeg funnet ett merke som passer til meg.

Mista nikket
Skrevet

Når jeg går hjemme og bare suser, har jeg ikke på meg BH. Skal jeg ut av huset må jeg ha den på

Gjest gomle
Skrevet

Skulle gjerne klart meg uten ja! Men man venner seg jo til det, og jeg går aldri uten, for jeg er redd for å få lange pupper :-) Men de må ikke være for trange noe sted, de må sitte behagelig.

Gjest gomle
Skrevet

Skulle gjerne klart meg uten ja. Men jeg går aldri uten, er redd for å få lange pupper :-)

Skrevet

Da har du antagelig ikke noen bh'er som passer som de skal. Jeg har noen som er akkurat i riktig størrelse og jeg merker ikke at jeg har dem på engang. Gå på en skikkelig undertøysforretning (ikke H&M og sånt) og få ordentlig hjelp til å finne noe som sitter skikkelig. Ordentlige bh'er koster litt, men er absolutt verdt det!

Skrevet

Jeg går alltid med BH. Kjøper BH-er som sitter perfekt så jeg får ikke noen tvangstrøye-følelse.

Gjest togli
Skrevet

Jeg hata BH og brukte det aldri før jeg ble gravid første gang. Litt uti svangerskapet begynte jeg å lekke og da var det ingen bønn. BH måtte til for å holde ammeinnlegg på plass. Nå har jeg brukt BH i ca 10 år føler meg mest komfortabel med. Vanesak :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...